Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@13:49:26 GMT

همه چیز درباره نظافت منزل

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۶۲۳۴

همه چیز درباره نظافت منزل

نظافت منزل یک امر بسیار ضروری و مهم است که علاوه بر تمیزی منزل، تاثیر فراوانی در سلامت جسم و روح افراد دارد. با تمیز کردن منزل خود به صورت مداوم می‌توانید از لوازم خود به خوبی محافظت کنید. اگر توانایی تمیز کردن منزل خود را ندارید، می‌توانید به شرکت خدماتی و نظافتی پاک رویال مراجعه کنید زیرا این شرکت معتبر یکی از بهترین شرکت‌های خدماتی در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا، نظافت منزل یک امر بسیار ضروری و مهم است که علاوه بر تمیزی منزل، تاثیر فراوانی در سلامت جسم و روح افراد دارد. اگر می‌خواهید در مورد اهمیت نظافت منزل اطلاعات بیشتری داشته باشید و با یک شرکت خدماتی و نظافتی معتبر در کشور آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

اهمیت نظافت منزل

اگر به تمیزی منزل خود توجه نکنید، بعد از مدتی با برخی از حشرات روبرو خواهید شد و منزل شما ظاهر زیبای خود را از دست می‌دهد.

نظافت منزل شامل همه‌ی قسمت‌های منزل می‌باشد، یعنی منظور از نظافت: نظافت راه‌پله، حمام، سرویس بهداشتی و سایر قسمت‌های منزل می‌باشد.

با تمیز کردن منزل خود به صورت مداوم می‌توانید از لوازم خود به خوبی محافظت کنید و با این کار منزل خود را سالم نگه‌دارید.

نظافت منزل

همانطور که می‌دانید همه‌ی افراد پاکیزگی و تمیز بودن را دوست دارند و همواره برای آن تلاش می‌کنند.

نکات زیادی برای تمیزی و نظافت منزل وجود دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

برای از بین رفتن لکه‌ها، روش‌های مختلفی وجود دارد که باید با آن‌ها آشنا شوید. از مواد شوینده استاندارد و مناسب استفاده کنید و هرگز دو ماده شوینده را با یکدیگر ترکیب نکنید. هنگام تمیز کردن منزل خود مراقب لوازم خود باشید و به آن‌ها آسیب نرسانید. فرش‌ها و موکت‌ها را مدام جارو بزنید و از جمع شدن گرد و غبار در آن‌ها جلوگیری کنید. هنگام استفاده از برخی مواد شوینده از ماسک استفاده کنید و از تنفس در آن محل خودداری نمایید. اگر توانایی تمیز کردن منزل خود را ندارید، به شرکت خدماتی پاک رویال مراجعه کنید و از افراد حرفه‌ای که در این زمینه تجربه دارند، استفاده کنید. مزایای نظافت منزل:

نظافت منزل و توجه به آن مزیت‌های فراوانی دارد که در این قسمت برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

آرامش خاطر: نظافت منزل حس بسیار خوبی به افراد می‌دهد و آرامش روحی آن‌ها را افزایش می‌دهد. زیرا با دیدن منزل تمیز و مرتب خود، حس بسیار خوبی خواهند داشت. به طور مثال بسیاری از روانشناسان بر این باورند که برای درس خواندن به محیط‌های مرتب و تمیز بروید. زیرا در این محیط‌ها آرامش خاصی حکم فرماست و حواس شما پرت نمی‌شود. سلامت افراد خانواده: تمیز کردن منزل به سلامت شما و بقیه اعضای خانواده کمک می‌کند. به این صورت که اگر مدت‌ها منزل خود را تمیز نکنید، باکتری‌ها و آلودگی‌ها در محیط جمع می‌شوند و بیماری‌های مختلفی را به وجود می‌آورند. به طور مثال وجود گرد و غبار بر روی وسایل، باعث بروز مشکلات تنفسی می‌شود. افزایش زیبایی: نظافت منزل به زیبایی و مرتب بودن منزل شما کمک می‌کند. اگر به اطراف خود توجه کنید، خواهید دید که محیط‌های تمیزتر زیبایی بیشتری هم دارند و همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرند. کاهش استرس: شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که هنگامی که استرس دارید یا فکرتان درگیر است، با تمیز کردن منزل، آرام شوید و استرس شما از بین برود. آری نظافت و تمیزی منزل، به کاهش استرس شما کمک می‌کند و درگیری فکری شما را کاهش می‌دهد. خواب راحت‌تر: نظافت منزل تاثیر بسیار زیادی در خواب شما دارد و هر چقدر منزل شما تمیز‌تر و مرتب‌تر باشد، خواب بهتر و راحت‌تری خواهید داشت. پس برای اینکه خواب بهتری داشته باشید، می‌توانید به تمیزی منزل خود اهمیت دهید. تناسب اندام: شاید برای شما هم جالب باشد که با تمیز کردن منزل خود می‌توانید اندام بهتری داشته باشید و به وزن ایده آل خود نزدیک شوید. بهتر است تمیزی و نظافت منزل خود را جدی بگیرید و برای آن تلاش کنید.

مزایای نظافت و تمیزی منزل بسیار بیشتر از چیزی می‌باشد که گفته شد، پس بهتر است به آن توجه کنید.

تمیزی و نظافت منزل

معرفی یک شرکت خدماتی معتبر:

همانطور که گفته شد تمیزی و نظافت راه‌پله، اتاق‌ها و سایر قسمت‌های منزل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشند و باید به آن‌ها توجه کنید. اما ممکن است برخی از افراد توانایی انجام این کارها را نداشته باشند، این افراد می‌توانند به شرکت‌های خدماتی و نظافتی مراجعه کنند و از یک نظافتچی با تجربه کمک بگیرند.

بهترین گزینه برای شما مراجعه به شرکت خدماتی و نظافتی پاک رویال می‌باشد زیرا این شرکت معتبر با داشتن ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دارد یکی از بهترین شرکت‌های خدماتی در ایران می‌باشد. برخی از ویژگی‌های این شرکت به صورت زیر می‌باشند:

شرکت نظافتی پاک رویال برای نظافت منزل شما از بهترین و مرغوب‌ترین مواد شوینده به صورت رایگان استفاده می‌کند و هیچ هزینه‌ای بابت آن از شما دریافت نمی‌کند.

مواد شوینده مرغوب

این شرکت معتبر با داشتن یک گروه قوی و حرفه‌ای، به خوبی توانسته است در دل مردم جا باز کند. توجه داشته باشید که این شرکت نیروهای خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر می‌رساند. شرکت پاک رویال ضمانت بعد از کار دارد یعنی اگر مشتریان گرامی از کار نظافتچی خود راضی نباشند، یک نظافتچی دیگر را به محل می‌فرستند که دوباره کارهای نظافت را انجام دهد. توجه داشته باشید که این بار هیچ گونه هزینه‌‌ای از مشتریان گرفته نمی‌شود. این مجموعه اعتبار بسیار زیادی دارد، زیرا کارپردازان این شرکت با داشتن معرفی‌نامه‌های معتبر به محل مورد نظر می‌روند. با وجود معرفی‌نامه‌های چاپی که همراه با عکس هستند، خیال مشتریان راحت می‌شود. این شرکت معتبر از نظافتچی‌های ماهر و مجرب استفاده می‌کند که کار خود را به نحو احسنت انجام می‌دهند.

ممکن است تصور کنید که نظافت منزل به مهارت و تجربه‌ی خاصی نیاز ندارد، اما این‌چنین نیست. زیرا نحوه تمیز کردن منزل‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است، به طور مثال تمیز کردن منزل‌های ویلایی با تمیز کردن منزل‌های آپارتمانی کاملا متفاوت است و برای تمیز کردن هر قسمت از منزل از مواد شوینده مخصوص همان قسمت استفاده می‌شود. زیرا اگر از یک ماده شوینده برای قسمت‌های مختلف استفاده شود، ممکن است به برخی از قسمت‌ها آسیب برسد.

نظافت راه‌پله

توجه داشته باشید که تعرفه‌های گوناگونی برای نظافت منزل وجود دارد. به طور مثال هزینه نظافت راه‌پله با هزینه نظافت آشپزخانه متفاوت است و هر کدام از آن‌ها تعرفه‌ی خاص خود را دارند.

با پاک رویال همواره بدرخشید و از تمیزی محیط خود لذت ببرید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظافت منزل تمیز کردن منزل خدماتی و نظافتی شرکت معتبر تمیزی و نظافت نظافت راه پله مواد شوینده داشته باشید شرکت خدماتی منزل خود طور مثال تمیزی منزل نظافت منزل منزل شما قسمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زورخانه پهلوان رستم

پهلوان رستم با نام اصلی علی‌اکبر قاسمی، که خود از جوانمردان و پهلوانان زمان خودش بوده، در تلاشی چهل‌و پنج ساله به نقاط مختلف ایران سفر کرده است؛ او در سفر خود علاوه بر بازدید از زورخانه‌ها، منزل به منزل به خانه جوانمردان هر شهر و دیار رفته و در خلل همین دیدارها، خاطرات، وسایل، عکس‌ها و اشیای به‌جامانده از هر عیار و پهلوانی را جمع‌آوری کرده است.

پهلوان رستم علاوه بر ایران به هفده کشور جهان نیز سفر کرده و سعی نمودند پهلوانانی که از این مرزوبوم رفته اند را پیدا کرده و صحبتی با آن‌ها نیز داشته باشند، درنهایت از همه‌ی آن‌ها نیز خواسته بود در صورت تمایل وسیله‌ای را به‌عنوان یادگاری به موزه‌ای که قصد تأسیس آن را دارد اهدا کنند. 

ورودی زورخانه درب بسیار کوچکی است که برای وارد شدن باید خم شوید. روی آن با خط زیبایی نوشته شده است: «سر تعظیم فرود آور به هنگام ورود/، چون که جای ادب و رسم جوانمردان است».

موزه آیین‌های پهلوانی به بخش‌های زورخانه، لنگری و مطبخ‌خانه تقسیم شده است؛ اما بخش اصلی اشیا موجود در آن در بخش زورخانه قرار دارد و شامل تصاویر، عکس‌ها و وسایل ورزشی پهلوانان معاصر تا حدود صد سال پیش است. لنگری در مجاورت گود زورخانه، مکانی بوده است که پهلوانان پس از فراغت از ورزش، به آنجا می‌رفتند و دمنوش‌های طبیعی مانند اسطوخودوس و ختمی می‌نوشیدند.

دیگر خبرها

  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟