Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@20:22:07 GMT

حذف ۳۲ تیم از گردونه رقابت لیگ تنیس ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۶۳۵۹

حذف ۳۲ تیم از گردونه رقابت لیگ تنیس ایران

تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله بعدی لیگ تنیس با برگزاری ۲۴ دیدار دیگر مشخص می‌شود. در حال حاضر ۳۲ تیم از گردونه این مسابقات حذف شدند.

در ادامه برگزاری رقابت‌های لیگ تنیس تیم‌ها در روز چهارم مرحله گروهی با هم دیدار کردند و امروز با انجام ۲۴ دیدار دیگر، چهره تیم‌های حاضر در مرحله بعدی مشخص می‌شود.

در جریان برگزاری این مسابقات تیم آکادمی تنیس البرز الف، کلاژ گستر سعد آباد، آکادمی تنیس مهذب‌نیا (د)، پوشاک وانسی با نتیجه ۳ بر صفر به ترتیب مقابل تیم‌های خانه‌نو، آکادمی تنیس طاهری (الف) ، آکادمی تنیس فرودینا (ج) و آروین اسپرت به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم‌های رعد پافند هوایی، فاخر سیرجان، آکادمی تنیس هانی و گردشگری کشاورزی دکتر بسکی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم‌های هیات تنیس قم، افزون پلاست کاشان، آرمان ویدا و هیات تنیس اردبیل عبور کردند.

با انجام ۸ مسابقه راند دوم، تیم های وینر اسپرت، مهرام، سیمرغ کلاب، آکادمی تنیس مهذب نیا و راد سیرجان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل آکادمی تنیس البرز (ب)، آکادمی تنیس مهذب نیا (ب)، درنا، آکادمی تنیس کاظمی و آکادمی تنیس آریا البرز به پیروزی رسیدند.

همچنین تیم های آکادمی تنیس مهذب‌نیا (ب) ، آکادمی تنیس داودیان و بومرنگ از سد تیم‌های یاران امیر کبیر، آکادمی تنیس طاهری (ب) و آکادمی تنیس بابک عبور کردند.

در نهایت و با برگزاری راند سوم‌ مسابقات، آکادمی تنیس آستانه اشرفیه، آنزو سعد آباد، چوب سنگ، بانک صادرات ایران، ولسرویسز ایران (ب) و ولسرویسز ایران با نتیجه ۳ بر صفر مقابل هیات تنیس اردبیل (ب)، هما شرق، فرودینا (الف)، تنیس طاهری (ج)، آکادمی تنیس فرودینا (ب) و باشگاه صنعت ومعدن به پیروزی رسیدند.

تیم‌های توسعه امین دارو و هیات تنیس زنجان نیز تیم‌های تنیس سنتر وآکادمی تنیس مهذب‌نیا (ه) نیز با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند.

مرحله نخست گروهی مسابقات امروز با برگزاری ۲۴ دیدار دیگر به پایان می رسد.

مسابقات لیگ تنیس با جایزه ۳۰۰ میلیون تومانی از ۹ تا ۲۱ شهریور ماه برگزار و از بین تیم های حاضر هشت تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ را بدست می آورند.

سرداوری این مسابقات بر عهده حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و سینا ابراهیمیان مدیریت بازی ها را بر عهده دارد./ فدراسیون تنیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آکادمی تنیس مهذب نیا هیات تنیس لیگ تنیس بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس

رقابت‌های هفته چهارم مسابقات کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبدکاووس در روز اول، امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت: ۱۳:۱۰ آغاز می‌شود، همچنین روز دوم مسابقات جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با شرکت ۸۸ راس اسب از ساعت: ۱۳:۱۰ در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

 تعداد ۹۲ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، تروبرد و دوخون در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در روز پنج‌شنبه به رقابت خواهند پرداخت.

مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون  ریال جوایز نقدی درنظر گرفته شده برای مسابقات روز پنج‌شنبه و مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال  جایزه نقدی در نظر گرفته شده برای مسابقات روز جمعه به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهداء خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم