Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:24:39 GMT

انتقاد از گری لینه‌کر بایت یک توئیت عجیب

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۶۴۰۴

انتقاد از گری لینه‌کر بایت یک توئیت عجیب

ایلدفونز لیما، بازیکن سابق تیم ملی آندورا پاسخ گری لینه کر، ستاره سابق و مجری فعلی فوتبال انگلیس را داده است.

به گزارش "ورزش سه"، ایلدفونز لیما، بازیکن قدیمی تیم ملی آندورا با سابقه 130 بازی ملی، به انتقاد از رویکرد گری لینه کر، اسطوره فوتبال اتنگلیس پرداخته و مدعی شد تیم های بزرگ نباید مشکلی با بازی کزردن برابر کشورهای کوچک تر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زمانیکه تیم ملی انگلیس در ماه مارچ برابر سان مارینو با پنج گل برنده شد، گری لینه کر در توئیتر خود نوشت: "بی شک در مرحله ای قرار داریم که تیم هایی رتبه های ضعیف تر در رنگینگ فیفا ابتدا باید به مصاف همدیگر بروند تا شانس بازی در این سطح را پیدا کنند. این شرایط دیگر مضحک شده است."

 

جالب اینجاست در همان هفته لوکزامبورگ موفق شد تیم ملی ایرلند را شکست دهد و تیم مقدونیه شمالی نیز آلمان پرافتخار را در مرحله مقدماتی جام جهانی مغلوب کرد.

 

ایلدفونز لیما در این رابطه گفت: "اگر گری لینه کر در آندورا متولد می شد، نمی توانست مقابل تیم های بزرگ بازی کند؟ چرا؟ تکلیف کشوری مانند انگلیس مشخص است. اینکه یک تیم قدرتمند سالی یک بار مقابل ما بازی کند مشکل ساز نیست. این دیدار برای آنها مثل یک بازی پیش فصل است که گاهی اوقات بازی می کنید.

 

 

شما اینگونه می توانید رقابت با بازیکنان دیگر و سایر سیستم های تاکتیکی را امتحان کنید. این بازی ها به سود فوتبال است، زیرا فوتبال فقط پول، تعداد فالوئرهای اینستاگرام شما یا هر چیز دیگری از این قبیل نیست و اینگونه مسابقات بیشتر به فوتبال واقعی نزدیک است.

 

دیدار مقابل انگلیس یک بازی بزرگ است، اما برای ما مسابقه با سن مارینو مهم تر است، زیرا شانس کسب پیروزی در یک مسابقه را داریم. بازی با انگلیس برای ما مانند یک ضیافت خواهد بود. ما خوش شانس هستیم که در استادیومی مانند ومبلی مقابل تیم ملی انگلیس با فضایی شگفت انگیز و مقابل این بازیکنان بزرگ بازی می کنیم.

 

ما سعی می کنیم از این بازی لذت ببریم، اما کار خود را نیز انجام دهیم. من به یاد دارم سه سال پیش در بازی مقابل ترکیه در استانبول ما در دقیقه 88 مغلوب شدیم. ما تلاش خواهیم کرد تا آنجا که ممکن است سخت کار کنیم. من به بازیکنان جوان توصیه می کنم که از این فضا لذت ببرند، زیرا این اتفاق شاید فقط یک بار در زندگی آنها رخ دهد.

 

برگزاری چنین دیدارهایی بسیار خوب است، زیرا تیم های کوچک باید در بازی های مهم به میدان بروند. وقتی مقابل انگلیس بازی می کنید، حالت عادی این است که مغلوب شوبم، اما وقتی مقابل سن مارینو یا دیگر تیم های کوچک می کنید می توانید امتیاز بگیرید. سپس وقتی مقابل تیم های بزرگ بازی می کنید، آنها باید برای شکست دادن شما باید بهتر بازی کند.

 

25 سال پیش تیم ها از پیروزی مقابل ایسلند مطمئن بودند، اما حالا آنها تبدیل به تیمی قدرتمند شده اند. برای تیم های بزرگ چندان مهم نیست که سالی یک بار مقابل تیم هایی مانند ما بازی کنند، زیرا این به سود فوتبال و روح ورزش است.

 

هواداران ترجیح می دهند مقابل برزیل یا اسپانیا بازی کنند، زیرا نبرد با مقابل تیم های کوچک یک جورهایی خنده دار و سرگرم کننده است. اما بازیکنان باید با روح و قلب خود بازی کرده و افتخار می کنند که نماینده کشور خود هستند."

گری لینه کر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گری لینه کر مقابل تیم تیم های بزرگ گری لینه کر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد