Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ شرکت پتروشیمی زاگرس در مرداد ماه حدود ۴۱۵هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۲۴درصد و در مقایسه با میانگین ۱۲ماه گذشته، ۱۸درصد افزایش یافته است.

 از بین محصولات «زاگرس»، مقدار فروش «متانول» در مرداد ماه به بیش از ۲۹۳هزار تن رسید و ۷۱درصد از فروش شرکت پتروشیمی شازند را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با این مقدار از فروش، زاگرس در مرداد ماه به دو هزار و ۲۱۵میلیارد تومانی رسید که به نسبت مدت مشابه سال قبل و میانگین ۱۲ ماهه گذشته به ترتیب رشد ۳۵درصدی و ۴۹درصدی را نشان می‌دهد.

نرخ فروش محصولات نیز تغییراتی را ثبت کردند. «متانول» با افزایش بیش از ۶درصدی همراه شد اما «بخار» بدون تغییر در نرخ قبلی خود باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین مقایسه صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری قابل معامله / پنج صندوق از افت شاخص در امان ماندند ورود دسته جمعی بازار‌ها به مدار نزولی / افت ۳.۴درصدی ارزش دلار طی یک هفته بازده بازار تا پایان شهریور مثبت است / کدام سهم ها برای ورود پیشنهاد می شود؟ چشم‌انداز بورس با توجه به شرایط اقتصادی چگونه است؟ پرداخت ۱۰۰ هزار کارت اعتباری با وثیقه سهام عدالت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، در این نشست که با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از معاونان و مدیران دو وزارتخانه و در وزارت اقتصاد برگزار شد، راهکار‌های تامین مالی توسعه ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خوزستان و ۵۰ هزار هکتار از اراضی استان‌های گیلان و مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

تامین مالی ریالی این پروژه‌ها و استفاده از فاینانس کشور چین از جمله راهکار‌هایی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اهمیت و ضرورت تامین امنیت غذایی کشور و نقش این اراضی در افزایش تولید محصولات مهم کشاورزی از جمله ذرت، سویا و برنج مقرر شد در خصوص یکی از روش‌های تامین مالی از طریق فاینانس خارجی یا استفاده از منابع ریالی بانک‌های کشور تصمیم گیری شود.

بر اساس این گزارش، با اجرای این طرح‌ها نزدیک به سه میلیون تن افزایش تولید در بخش محصولات کشاورزی کشور ایجاد خواهد شد و میزان منابع لازم برای اجرای این طرح‌ها نیز در حدود ۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان