Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب شعرِ «دارد هوای تازه می‌آید» سروده‌ی محمود پوروهاب به‌تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب که با تصویرگری ایلگار رحیمی آراسته شده دربردارنده ۹ قطعه شعر است.
بر همین اساس، شیرین، مثل نور، عطر گل، هوای تازه، یک قطره، دست‌های زیبا، سیاره‌ی تنها، لبخند آب و کمک کردن قشنگ است، عنوان‌ اشعار این کتاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شعر «یک قطره» می‌خوانیم: اطراف شیر آب/ زنبور زردی گشت/ اما نبود آبی/ هی رفت و هی برگشت/ من شیر را آرام/ یک ذره وا کردم/ از تشنگی، از غم/ او را رها کردم/ با قطره‌ای کوچک/ سیراب شد زنبور/ از من تشکر کرد/ وِزوِزکنان شد دور.
کتاب «دارد هوای تازه می‌آید» برای گروه سنی بالای ۹ سال (نونهال) با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه در قطع خشتی از سوی کانون پرورش فکری منتشر شده است.
این کتاب با قیمت ۱۴هزار تومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کانون پرورش فکری هوای تازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال پیش از دیدار حساس روز چهارشنبه برابر تراکتور ادامه دارد. آبی پوشان خود را برای یکی از حساس ترین بازی های باقیمانده در هفته های پایانی لیگ برتر آماده می کنند و باید فردا عازم تبریز شوند.

اما تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت که حضور او در کمپ مرحوم حجازی و حمایت از تیم نکونام کمی دور از ذهن و غیرمنتظره بود.

پیش از این و زمانی که محمود فکری هدایت استقلال را در لیگ بیستم برعهده داشت، پس از شکست آبی ها برابر فولادی که هدایتش برعهده نکونام بود، ویدیویی از سرمربی سابق استقلال منتشر کرد که واکنش های گسترده ای را به همراه داشت.

آن ویدیو زمینه ساز اختلاف عمیقی میان فکری و نکونام بود تا جایی که کار به انجام مصاحبه و واکنش های میان آنها کشیده شد. با وجود تقابل این دو در استقلال و هوادار که در دور رفت امسال رخ داد، اما مشخص بود که دلخوری ایجاد شده سر این موضوع پابرجاست.

با این حال، حضور فکری در تمرین امروز استقلال جهت حمایت از شاگردان نکونام نشان داد که آنها اختلافات قدیمی را کاملا کنار گذاشته اند و اکنون هر دو امیدوار به قهرمانی استقلال هستند.

رسانه رسمی آبی ها نیز با انتشار تصویری از فکری و نکونام نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. او با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز