Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@23:30:14 GMT

تصادف خونین موتور با پراید در تونل رسالت +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۶۵۵۳

تصادف خونین موتور با پراید در تونل رسالت +عکس

سرهنگ حمید حمیدی  از برخورد یکدستگاه موتورسیکلت در مسیر داخل تونل رسالت به شرق با سواری پراید در لاین وسط این محدوده و آسیب شدید به این راکب خبر داد .در این تصادف خون زیادی از موتورسوار در این مسیر ریخته بود.

به گزارش رکنا،  سرهنگ حمید حمیدی سرکلانتر بزرگراه های  پلیس راهور تهران بزرگ ، ضمن بیان این خبر گفت : با اعلام از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در ساعت 08:40 صبح امروز یک  دستگاه موتور سیکلت که در مسیر لاین میانی داخل تونل رسالت به شرق  در حال حرکت بوده بشدت با سواری پراید  برخورد می نماید و در اثر این برخورد  راکب موتور به زمین خورده و به شدت مجروح می گردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حمیدی ادامه داد : ماجرا از این قرار بود که لحظاتی قبل از این حادثه ، یکدستگاه پراید و تیبا با یکدیگر تصادف می کنند و همزمان به کنار تونل می روند که  ناگهان این موتورسیکلت  از راه می رسد و با سواری پراید برخورد و به وسط راه و لاین میانی پرت می شود .

وی گفت : با توجه به آسیب شدیدی که به سر وصورت و دست و پای راکب موتورسیکلت وارد آمده بود ، امکان جابجایی وی و انتقال به حاشیه راه تا رسیدن تیم های اورژانس به هیچ وجه  میسر نبود و به همین خاطر ترافیک سنگینی در این محدوده بوجود آمد و خودروهای عبوری پشت این حادثه  در ترافیک باقی ماندند و با هدایت عوامل پلیس راهور  از یک لاین عبوری حرکت کردند  .

سرکلانتر بزرگراههای  پلیس راهور تهران بزرگ گفت : بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف تیم کارشناسی منطقه 24  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر گردید و ضمن ایمن سازی محل تصادف به روان سازی ترافیک مشغول و به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند .

سرهنگ حمیدی  بیان داشت : تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را  که بشدت مصدوم و خون زیادی از وی رفته بود را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند  .

وی افزود : علت این حادثه ورود موتورسیکلت به داخل تونل می باشد  که در این خصوص کروکی جرحی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه گردیده است .

وی گفت : تردد موتورسیکلت در تونل ها ممنوع است چرا که حجم گازهای موجود در تونل باعث سرگیجه و از بین رفتن هوش راکبین می گردد و همچنین عدم توانایی موتورسواران در کنترل وسیله نقلیه می تواند باعث بروز آسیب های جبران ناپذیری گردد که بخاطر همین موارد وخطراتی که برای موتورسواران متصور است ، قانون گذار  ورود موتورسواران را به داخل تونل ها ممنوع کرده است/ رکنا

منبع: فردا

کلیدواژه: موتورسیکلت تصادف خونین تونل رسالت پلیس راهور داخل تونل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ محمد رنگانه گفت: این طرح با هدف رفاه شهروندان و براساس مطالبه مردمی با عنوان طرح یک روزه ترخیص موتور شارژی‌های توقیفی با حمایت دستگاه قضایی اجرا می‌شود.

وی افزود: افرادی که موتور شارژی توقیفی دارند با در دست داشتن قبض پارکینگ و مدارک لازم فردا یکشنبه نهم اردیبهشت به پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش مراجعه کنند و مراحل ترخیص یک روزه وسیله نقلیه خود را انجام دهند.

سرهنگ زنگانه گفت: پلیس راهور با سامانه ۱۲۰ در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی درخواست‌های مردمی در حوزه ترافیک است.

دیگر خبرها

  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد