Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:06:44 GMT

عدم توجه به جلو عامل یک سوم تصادفات استان ایلام است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۶۶۸۹

عدم توجه به جلو عامل یک سوم تصادفات استان ایلام است

ابوالفضل کهزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد بالغ بر ۳۵ درصد تصادفات رخ داده در مسیرهای شهری استان ایلام ناشی از بی توجهی راننده به جلو است موضوعی که به راحتی و با افزایش تمرکز بر رانندگی قابل پیشگیری خواهد بود.

وی بابیان اینکه عوامل مختلفی می‌تواند منجر به بی توجهی راننده یا کاهش توجه راننده به جلو شود، افزود: مواردی همچون خوردن و آشامیدن، استعمال دخانیات، صبحت با سرنشینان، خستگی و خواب آلودگی، استفاده از موبایل و حتی درگیری‌های فکری و ذهنی از جمله این موارد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلامادامه داد: به همین دلیل رانندگان باید تمرکز ویژه بر این موضوع داشته باشند و از انجام کارها که منجر به بی توجهی راننده یا کاهش توجه راننده به جلو می‌شود پرهیز کنند.

کد خبر 5296504

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تصادفات رانندگی ایلام ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا هفته دولت خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان گرگان اردبیل آتش سوزی دولت سیزدهم تالاب انزلی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی امیدوار اظهار کرد: صبح شنبه یک دستگاه خودرو پژو به دلیل لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده با پاکبانی در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا اول خیابان مسلم برخورد کرد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در این حادثه خودرو پژو پارس از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با آیلند میانی با پاکبان برخورد کرد.

وی گفت: طبق بررسی اولیه، راننده، مقصر حادثه است اما علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6096352

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد+فیلم
  • فوت یک پاکبان با بی‌احتیاطی راننده در مشهد
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات