Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدرضا فیض منش» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بلوار به طول یک کیلومتر و به عرض ۳۵ متر به عنوان از جمله طرح‌های مهم عمران شهری همدان بود که اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: بلوار قدیر در یکی از نقاط کم برخوردار شهر همدان احداث شده که برای اجرای این پروژه سه هزار تن آسفالت مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه سه همدان گفت: دیوار کشی و پوشش رودخانه با دال‌های بتنی، تملک املاک و اراضی محدوده محور، خاکبرداری به ارتفاع ۲.۵ متر، پیاده راه سازی، زیرسازی و آسفالت، عملیات پوشش فضای سبز، نصب علائم و تجهیزات ترافیکی از جمله اقدامات انجام شده برای احداث بلوار قدر در این منطقه از شهر همدان است.

فیض منش خاطرنشان کرد:  این محور مسیر ارتباطی بلوار حضرت امام خمینی(ره) به منطقه خضر شهر است که میدان امام حسین (ع)، بلوار سلامت و بلوار سردار شهید همدانی به عنوان محور مهم و اصلی شهر همدان را به هم متصل می کند.

به گفته وی، عملیات اجرایی احداث بلوار قدر به عنوان یکی از پروژه های مهم عمرانی برای روان سازی ترافیک شهر همدان ۵ ماه به طول انجامید. 
 

برچسب‌ها شهرداری همدان همدان افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان همدان افتتاح طرح شهرداری همدان همدان افتتاح طرح شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش