Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به مشکلات پیش آمده در بحث فعالیت سامانه کیف پول گمرک برای فعالان تجاری مرز چذابه گفت: گمرک جمهوری اسلامی سختگیری‌های خود را در بحث فعالیت سامانه کیف پول گمرک کمتر کند.

شهلا عموری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای فعالیت سامانه کیف پول گمرک در مرز چذابه فراهم نیست و این مساله باعث بروز مشکلاتی برای تجار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اجرای سراسری این سامانه و سختگیری‌های گمرک مرز چذابه، مشکلاتی برای تجار در این پایانه مرزی برای صادرات ایجاد شده است.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: فعالان تجاری در مرز چذابه اشراف کاملی به سامانه کیف پول گمرک ندارند و در این خصوص نیازمند آموزش‌ های کاربردی هستند تا بتوانند بدون مشکل با این سامانه کار کنند.

عموری عنوان کرد: درخواست داریم تا زمانی که این آموزش‌ها به فعالان تجاری در مرز چذابه ارائه نشده‌ است، سخت‌گیری‌های اعمال شده از سوی گمرک کمتر شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در فعالیت سامانه کیف پول گمرک برای فعالان تجاری مرز چذابه، گفت: از گمرک جمهوری اسلامی درخواست داریم گذرگاه مرزی چذابه از فعالیت سامانه کیف پول گمرک مستثنی شود.

عموری ادامه داد: تسهیل در امر صادرات کالاهای تولید داخل ضروری است و این موضوع نیازمند همراهی و همکاری‌های بین بخشی دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان گمرک مرز چذابه اتاق بازرگانی اهواز فعالان تجاری مرز چذابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی باران بهاری برای امروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس اداره پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: سامانه ناپایدار بارشی از فرداشب وارد استان می‌شود که باران و باد شدید و کاهش محسوس دما از پیامد‌های فعالیت این سامانه در استان است.

محمود محمد قلی پور گفت: این سامانه در برخی مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی با بارش‌های رگباری سبب آبگرفتگی خیابان‌ها و بالا آمدن آب رودخانه هامی شود.

توقف نکردن در حاشیه رودخانه ها، احتیاط در رفت و آمد‌های جاده‌ای و فعالیت‌های کوهنوردی از توصیه‌های کارشناس هواشناسی گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی، اوج بارش هابرای فردا
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • تکرار سختگیری دهه ۶۰ در مدارس
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس