Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیر تیم ملی محاسبات ذهنی ایران گفت: ۱۴ دانش آموز ایرانی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی WAMAS 2021 دبی گل کاشتند.

دکتر علی عادلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانش آموزان نابغه‌ تیم ملی محاسبات ذهنی ایران که در المپیاد کشوری ویراکاپ 1400 موفق به کسب مقام برتر شده بودند، در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی WAMAS  2021 دبی افتخار آفرینی کرده و مقام اول تیمی را از آنِ جمهوری اسلامی ایران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عادلی با بیان اینکه همه 14 دانش‌آموز شرکت کننده در این مسابقات رتبه کسب کردند، گفت: چهار دانش آموز عنوان قهرمان قهرمانان، دو نفر قهرمان، یک نفر مقام اول و هفت نفر دیگر مقام دوم این مسابقات را کسب کردند.

مدیر تیم ملی محاسبات ذهنی ایران و دبیر کل المپیاد ملی ویراکاپ اظهار کرد: این دانش آموزان روز گذشته(12 شهریور) در رقابت‌های سخت محاسبات ذهنی با دانش آموزان نخبه سایر کشورها رقابت کرده و در مدت زمان ۱۰ دقیقه به ۴۰۰ سوال پاسخ دادند. 

عادلی ادامه داد: این دانش آموزان از دو استان تهران و کرمانشاه راهی این دوره از مسابقات شده و همگی در رشته محاسبات سریع ذهنی شرکت کرده بودند.

عادلی گفت: دانش آموزان نابغه‌ تیم ملی محاسبات ذهنی ایران پیش از این  در المپیاد کشوری ویراکاپ 1400 موفق به کسب مقام برتر شده بودند.

وی یادآور شد: 24 کشور جهان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند که 12 کشور به خاطر شرایط کرونا و قوانین تست PCR موفق به شرکت در مسابقات نشدند و انصراف دادند.

 وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقات در عصر امروز(13 شهریور) در دبی، اظهار کرد: مدیر سرکنسولگری ایران در امارات بعد از شنیدن خبر موفقیت دانش‌آموزان نخبه ایرانی در مسابقات اعلام کرده در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی محاسبات ذهنی مسابقه امارات دانش آموزان ایرانی كرمانشاه تیم ملی محاسبات ذهنی ایران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان