Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا نادری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان اسلام‌ آبادغرب، اظهار داشت: اسلام‌ آبادغرب به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی در توضیح اقداماتی صورت گرفته از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای کنترل پیک پنجم، گفت: هفت گروه مشاغل در وضعیت قرمز پرخطر هستند که شامل رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها، تالارهای پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، پاساژها و بازارهای سربسته عمومی، استخرها، شهربازی‌ها و نمایشگاه‌های عمومی است که در این راستا تیم‌های نظارتی بازدیدها را به صورت مستمر انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب تصریح کرد: از هفته گذشته تا به امروز یک‌هزار و ۱۴۵ مورد بازدید در شهرستان انجام شده که در این مدت ۶۹ مورد اخطار صادر و ۲ مورد تعطیلی اماکن که پروتکل‌ها را رعایت نکرده‌اند، صورت گرفته است.

وی در خصوص وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نیز، اضافه کرد: بیشترین ظرفیت بیمارستان را به بیماران کرونا اختصاص داده‌ایم، هم‌اکنون ۱۰۴ مورد بیمار بستری داریم که آمار بالایی محسوب می‌شود، البته تعداد از بیماران با توجه به قطب بودن بیمارستان اسلام‌آباد از شهرستان‌های اطراف است.

نادری در پایان اشاره‌ای به آخرین روند واکسیناسیون در شهرستان داشت و افزود: ۳۹ هزار نفر نوبت اول و ۱۸ هزار نفر نوبت دوم، در مجموع ۵۷ هزار نفر از جمعیت هدف شهرستان واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام کرمانشاه درمان رسانه محمدرضا نادری بستری ها افزایش واکسیناسیون هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد