Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن کیایی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ما، درباره تغییر قرارداد‌های سینمایی گفت: از اواخر سال گذشته تا امروز تنها در یکی از پروژه‌های سینمایی حضور داشتم که هنگام عقد قرارداد، هیچ بندی مبنی بر اینکه در صورت ابتلا به کرونا، دستمزد دوره بیماری پرداخت نمی‌شود، وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا امروز هم اگر پروژه‌ای را جلوی دوربین برده باشیم نیز تمام تلاش خود را کرده‌ایم که شرایط مناسب را برای عوامل فراهم کنیم، اگر هم فردی به کرونا مبتلا شود، دستمزد آن کاملاً پرداخت می‌شود.

این بازیگر بیان کرد: من به عنوان یک بازیگر و به دلیل شرایط خاص کاری خود، نمی‌توانم جلوی دوربین ماسک بزنم، حتی با توجه به گریمی که روی صورت دارم پشت دوربین نیز نمی‌توانم از ماسک استفاده کنم، حال تصور کنید در چنین شرایطی به دلیل حضور در یک پروژه به کرونا مبتلا شوم و بعد به من بگویند دستمزد شما را در آن مدت که بیمار بودید پرداخت نمی‌کنیم، مگر چنین چیزی می‌شود؟

وی توضیح داد: البته این را هم باید بگویم این مساله نیز وجود دارد که برخی از دوستان پشت دوربین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، اگر در طول پروژه همه عوامل رعایت کرده و تنها زمان خود را در خانه یا کار سپری کنند می‌توان شرایط را کنترل کرد.

کیایی گفت: معتقدم اگر هم قرار است چنین بندی در قرارداد‌ها ذکر شود، باید تبصره‌ای برای آن در نظر گرفته شود. البته نمی‌توان یک طرفه قضاوت کرد، در واقع این درست نیست که بگویند، چون کرونا گرفتید، پس دستمزد شما در این مدت پرداخت نمی‌شود. از طرف دیگر هم نمی‌شود افراد پروتکل‌های بهداشتی را چه سر فیلمبرداری و چه خارج از آن رعایت نکنند.

این بازیگر در پایان گفت: تاکید می‌کنم در صورتی که چنین بندی در قرارداد ذکر شود باید این مساله نیز در قرارداد آورده شود که در صورتی که فرد به دلیل حضور در پروژه کرونا گرفته باشد، دستمزدش پرداخت می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محسن کیایی اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد