Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:48:52 GMT

سیمانی‌های بورس کالا ۵۸ تایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۷۴۵۲

سیمانی‌های بورس کالا ۵۸ تایی شدند

با پذیرش کالای سیمان شرکت سیمان باقران و ساروج اصفهان در بازار اصلی بورس کالای ایران، شمار شرکت های سیمانی پذیرش شده در بورس کالا به ۵۸ شرکت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه از پذیرش کالای سیمان شرکت سیمان باقران و ساروج اصفهان در بازار اصلی این بورس خبر داد تا شمار شرکت های سیمانی پذیرش شده در بورس کالا به 58 شرکت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این اطلاعیه، پذیرش محصول این شرکت ها پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و هشتمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ 8 شهریور ماه جاری در بازار اصلی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.

پیش از این شرکت های سیمان سپهر قیر و کارزین، فراز فیروزکوه، صنایع سیمان نهاوند، نیزار قم، کویر کاشان، پیوند گلستان، زاوه تربت، استهبان و کاوان بوکان، صنایع سیمان زابل، بین المللی ساروج بوشهر، آباده، آرتا اردبیل، اردستان، بجنورد، تهران، جوین، خاش، خزر، دشتستان، دورود، سیمان سفید شرق، سیمان سفید نی ریز، شاهرود، عمران انارک، فارس، فارس نو و لارستان در بورس کالا مورد پذیرش قرار گرفته اند.

همچنین علاوه بر شرکت های مذکور، سیمان مازندران، ممتازان کرمان، منددشتی، هرمزگان، سامان غرب، صنایع سیمان سامان غرب، آذر آبادگان خوب، لامرد، فیروزکوه، ارومیه، اصفهان، بهبهان، توسعه ماهان کرمان، خوزستان، داراب، زنجان، ساوه، سپاهان، شرق، شمال، صوفیان، قائن، کردستان، غرب آسیا، آبیک، کرمان و هگمتان نیز در بورس کالا پذیرش شده اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس کالا بازار سرمایه بورس کالا بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران