Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز سروری روز شنبه در بازدید از بهشت زهرا (س) تهران افزود: نزدیک به ۲ سال کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) در شرایط سخت و طاقت فرسایی در حال خدمات رسانی به شهروندان قرار دارند و می توان گفت جهادی ترین کار در مقابل با بحران بی سابقه کرونا تلاش و خدمات عزیزان زحمتکش در این سازمان است.  
وی اظهار داشت: مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر تهران تلاش می کنیم تا در شورای ششم قدردان زحمات پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سروری ادامه داد: جای بسی خرسندی است در طی این ۱۹ ماه شرایط سخت و طاقت فرسا و حضور جهادی شما در خط مقدم مبارزه با بحران کرونا حتی یک مورد فوتی در بین کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) مشاهده نکردیم و این نشان دهنده برنامه ریزی دقیق، مدیریتی هوشمندانه و رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها در بالاترین سطح در این سازمان است.
سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) نیز در ابتدای این بازدید ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای حضور در سالن های تطهیر مجتمع عروجیان، گزارشی  از ۱۹ ماه تلاش شبانه روزی و مجاهدت پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در مقابله با بحران کرونا ارائه کرد.

پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران به همراه جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه این شورا و همراهی سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با حضور در مجتمع عروجیان و مرکز پذیرش این سازمان از طرح های درحال اجرا، حسینیه عطر یاس و سالن های تطهیر بازدید، با برخی مراجعه کنندگان و همچنین پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) از نزدیک گفت و گو کردند.

به گزارش ایرنا، بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران و جهان به لحاظ تجهیزات و مراجعه کننده،  در جنوب تهران واقع شده است که فعالیت رسمی این آرامستان در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد.

آرامستان بهشت زهرا (س) ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت اما در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی (فاز ۲) به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی (فاز ۳) به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار جسد را در خود جای داده است.

برچسب‌ها بهشت زهرا ویروس کرونا شورای اسلامی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا ویروس کرونا شورای اسلامی شهر تهران بهشت زهرا ویروس کرونا شورای اسلامی شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران سازمان بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند