Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:15:48 GMT

۳۵ درصد نمونه‌گیری تست کرونا در باشت مثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۷۷۲۰

۳۵ درصد نمونه‌گیری تست کرونا در باشت مثبت شد

آرش حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد تست های انجام شده ۲ هزارو ۱۷۲ مورد در مرداد امسال بوده که نمونه۸۳۷ نفر مثبت بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۲۰۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان وجود دارد.

حسینی اظهار داشت: ۱۳هزار و ۲۵۲ مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون بیش از سه هزارو ۲۶۲ نفر در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شدند که از این تعداد سه هزارو ۳۰ بیمار بهبود یافتند.

حسینی ابراز کرد: ۳۲ نفر تاکنون در این شهرستان بر اثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند که از این تعداد هشت نفر از آنها در مرداد امسال بوده است.

وی با اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی و جان خود نسبت به شیوه نامه های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا حساس باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: از زمان شروع طرح واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون در ۲ نوبت ۱۰ هزار و ۴۱۰ دٌز واکسن به گروه های هدف در این شهرستان تزریق شده است.

وی افزود:  از این میزان هفت هزار و ۵۰۷ نفر دُز اول و ۲ هزارو ۹۰۳ نفر در دُز دوم واکسن کووید ۱۹ را در شهرستان دریافت کردند.

حسینی ادامه داد: واکسن کرونا با اعلام قبلی به گروه های هدف و با حضور در مکان های از قبل مشخص شده در شهرستان انجام شده است.

وی ابراز کرد: واکسیناسیون در مراکز تزریق از جمله سالن مرحومه عسکری ،مرکز سلامت شهری و روستایی شهید بهشتی و پایگاه شهری باشت ،مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد بازپور و خانه بهداشت بوستان انجام می شود.

شهرستان ۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تست کرونا باشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تست کرونا باشت ویروس کرونا تست کرونا باشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان شهرستان بندرانزلی با خانواده روحانی شهید سهراب نژادغی و برادران شهید سیدرحمت و سیدمحسن حسینی در این شهرستان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان در این دیدار‌ها گفت: شهیدان والامقام این راه را آگاهانه انتخاب کردند و تکلیف اداری و یا سازمانی برای گام برداشتن در این مسیر درکار نبود.

حجت الاسلام و المسلمین احسان الله محمدی افزود: روحانیان شهید، هم قبل از دوران جنگ تحمیلی جهاد کردند و هم در دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد، ایثار و مقاومت پیشتاز بودند.

طلبه شهید سهراب نژادغی متولد آذر سال ۱۳۴۱ در شهرستان بندرانزلی، به عنوان مبلغ بسیجی به جبهه رفت و ۱۹ اسفند سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید. 

پیکر این شهید والامقام دی ماه سال ۱۳۷۲، پس از تفحص در این منطقه کشف و در زادگاهش در این شهرستان به خاک سپرده شد.

سید رحمت حسینی هم سال ۱۳۶۵ بر اثر اصابت ترکش خمپاره در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید و سید محسن حسینی هم سال ۱۳۶۳ در مریوان و بر اثر اصابت ترکش خمپاره شهید شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان
  • کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان/ عکس
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی