Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی در استان تهران اظهار داشت: مراجعین سرپایی، میزان بستری‌ها و فوتی‌ها نسبت به هفته گذشته با شیب ملایم کاهش پیدا کرده است.

استاندار تهران افزود: با توجه به اقدامات و راهنمایی سامانه ۶۰۷۰ و میزان تزریق واکسن در استان تهران شرایط قدری بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی بیان داشت: تا دیروز جمعه ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ میزان ۵ میلیون و ۳۰ هزار دوز واکسن در استان تهران تزریق شده که ۳ میلیون و ۴۳۰ هزار دوز اول و یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نیز دوز اول و دوم را دریافت کردند.

وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به گسترش مراکز تجمیعی واکسن و با توجه به اینکه بیش از ۶ میلیون دوز وارد کشور شده، اعلام شده طبق ظرفیتی که استان‌ها بتوانند تزریق کنند، سهمیه اختصاص پیدا می‌کند.

استاندار تهران عنوان داشت: بر اساس ظرفیت‌های اعلام شده برای تزریق واکسن استان تهران ظرفیت تزریق روزانه ۲۰۰ هزار دوز واکسن را دارد که نشان دهنده تمهیدات و اقدامات مناسب در این زمینه است.

محسنی بندپی از شهروندان خواست همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی پایبند باشند و بیش از پیش کرونا را جدی بگیرند.

کد خبر 5296582

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان اردبیل هفته دولت گرگان آتش سوزی کرمانشاه دولت سیزدهم تالاب انزلی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی رجبعلی نژاد روز شنبه افزود: یک ساختمان ۲ طبقه در انتهای شهر گلوگاه در بخش بندپی شرقی بابل، طبقه دوم آن به علت نشت گاز دچار انفجار بسیار شدید شد.

وی اظهار داشت: قدرت این انفجار در حدی بود که کل دیواره‌های این ساختمان فرو ریخت، و قدرت انفجار و پرتاب اشیاع یک خودروی پراید عبوری و ساختمان‌های اطراف را دچار آسیب دیدگی کرد.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل با بیان این مطلب که یک خانم ۲۵ ساله براثر موج این انفجار دچار آسیب دیدگی شدید شد، خاطرنشان کرد: امدادگران اورژانس ۱۱۵ بابل این مصدوم را بلافاصله به مرکز درمانی منتقل کردند.

رجبعلی نژاد تصریح گرد: آتش نشان‌های ایستگاه شماره یک بابل که به همراه آتش نشان‌های بخش بندپی شرقی به محل حادثه اعزام شدند، با اطفای حریق، ایمن سازی لازم را انجام دادند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل که شش بخش و ۷ شهر دارد بخش ۵۰ هزار نفری بندپی شرقی در ۳۰ کیلومتری جنوب بابل واقع شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد