Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:21:41 GMT

اجاره خودرو در تهران و سراسر کشور با سپریس

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۷۷۷۸

اجاره خودرو در تهران و سراسر کشور با سپریس

سامانه‌های زیادی هستند که به کرایه ماشین در تهران و شهرهای بزرگ کشور می‌پردازند. یکی از این سامانه‌ها سپریس است که به اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها می‌پردازد.

به گزارش برنا، آیا تا به حال به فکر اجاره خودرو افتاده‌اید؟ آیا می‌دانید می‌توان از همین راه  به کسب درآمد پرداخت؟ اگر با چنین سؤالاتی درگیر هستید جواب ما به شما این است؛ بله به راحتی! راه‌های زیادی برای اجاره خودرو در تهران و شهر‌های بزرگ کشور وجود دارد که به سادگی در دسترس شما قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها کافیست با عملکرد و سامانه‌های مناسب جهت اجاره خودرو آشنا شوید؛ آن وقت شما هم از افرادی می‌شوید  که اجاره ماشین را به بقیه توصیه می‌کنند. اما شاید از خودتان بپرسید چرا اجاره ماشین در تهران عملی به نفع مشتری است؟ آیا اجاره ماشین می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؟ اگر به دنبال پاسخی برای این سؤالات و آشنایی بیشتر با روش‌ها و مزایای اجاره خودرو در تهران هستید، این مطلب را مطالعه کنید.

دلایل اجاره خودرو در تهران

نیاز، همیشه مهم‌ترین دلیل به وجود آمدن مشاغل و خدمات بوده است؛ از سویی حمل و نقل همیشه دغدغه‎‌ای بزرگ برای افرادی بوده که ساکنان شهرهای بزرگ مانند تهران هستند. این دغدغه با رشد غیر قابل توقف شهر‌ها بیشتر شده است. همچنین با افزایش بی‌رویه قیمت خودرو، بسیاری از افراد توان تهیه ماشین شخصی را ندارند. اکثر افراد نیز با وجود داشتن خودرو به دلیل استهلاک خودرو، تمایلی به رانندگی در شهرهای بزرگ و ساعت‌ها ماندن در ترافیک آن را ندارند.‌ تصورش را بکنید که شما، یکی از ساکنین این شهر‌ها می‌باشید و فاقد ماشین شخصی هستید یا به هر دلیلی، تمایلی به استفاده از خودروی خود ندارید. در این صورت شما یا باید از مترو و اتوبوس استفاده نمایید یا سوار تاکسی شوید. این کار هزینه بالایی را به شما تحمیل می‌کند.

حال اگر شما خودرویی لوکس داشته باشید یا حتی یک خودرو میان‌رده، باید استهلاک وحشتناکی که این خودرو تحمیل می‌شود را تحمل کنید. این استهلاک در صورت استفاده مداوم شما از خودرو، تبدیل به خرابی سنگین ماشین شما می‌گردد. در نتیجه هزینه بالای قطعات خودرو سبب این می‌شود که به بیرون آوردن خودرو با ارزشتان فکر نکنید و خودرویی ارزان قیمت برای رفت‌ و‌ آمد شهری برگزینید. در حالتی دیگر شما ممکن است برای مراسمی مانند عروسی یا یک قرار کاری رسمی، برعکس حالت قبل به خودرویی شیک و لوکس نیاز داشته باشید. در این حالت باز اجاره ماشین گزینه‌ای بصرفه خواهد بود. زیرا شما به جای هزینه میلیون‌ها تومان پول برای نیازی موقت، با مبلغی بسیار کمتر نیازتان را رفع می‌کنید. همچنین گردشگران و افرادی که به عنوان مسافر به تهران می‌آیند، علاقه دارند که یک ماشین برای انجام کارهای شخصی داشته باشند. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که اجاره خودرو در تهران یا بقیه شهر‎ها را به عنوان عملی منطقی ثابت می‌کند.

اجاره خودرو در تهران، ساده و آسان

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که اجاره خودرو در تهران و شهرهای بزرگ، کاری بسیار مشکل و زمان‌بر می‌باشد. خب باید گفت که این تصور زمانی کاملاً درست بود. با شروع به کار بنگاه‌‌هایی که خدمات اجاره ماشین ارائه می‌دادند، به دلیل تازگی این نوع خدمات و کمبود بنگاه، پیدا کردن یک بنگاه در قدم اول و سپس خودرویی مناسب بسیار زمان‌بر بود. اما با ورود اینترنت و فضای مجازی، اینگونه خدمات هم مانند بقیه مشاغل توانستند راه خود را به فضای مجازی باز نمایند. با رونق فضای مجازی اکثر بنگاه‌‌ها اقدام به ایجاد سامانه‌های مختلف در اینترنت نمودند. نتیجه این شد که شما نیاز نیست به جستجوی بسیار در سطح شهر، به‌ دنبال بنگاهی که ماشینی مناسب داشته باشد بپردازید.

تنها کافیست با گوشی یا کامپیوتر خود در اینترنت جستجو کنید. شما می‌توانید در حالی که در خانه یا محل کار خود هستید، وارد سایت اجاره خودرو مورد نظرتان شوید و تنها با چند کلیک، خوروی مورد نیازتان را انتخاب کنید. سپس می‌توانید در همان فضا با مؤسسه به مزاکره پرداخته و بر سر قیمت به تفاهم برسید. با این که هنوز بنگاه‌های کرایه ماشین که خارج از اینترنت به ارائه خدمات می‌پردازند از بین نرفتند، اما استفاده از اینترنت، سبب راحتی شما و صرفه‌جویی بسیاری در وقتتان می‌گردد. رقابت مؤسسه‌های اجاره ماشین با یکدیگر سبب شده تا هر کدام، اقدام به ارائه خدمات بیشتری جهت رضایت مشتری خود نمایند. شما می‌توانید هر یک از آنها را با هم مقایسه کنید و بهترینشان را برای اجاره خودرو در تهران یا سایر شهرها برگزینید. شما به کمک اینترنت می‌توانید از تخفیفات و مزایای اهدایی این سایت‌ها به مشتری مطلع شوید و راحت‌تر از قبل این تخفیفات را بدست ‌آورید.

کسب درآمد از اجاره خودرو در تهران

مؤسسات کرایه خودرو اکثراً ماشین‌هایی را اجاره می‌دهند که خود مؤسسه به همین منظور خریداری کرده است. با بالا رفتن قیمت خودرو این کار برای مؤسسات نیز هزینه‌بر شد. پس از این اتفاق، عده ای از مؤسسات این امکان را در اختیار کاربرانشان گذاشتنند که کاربران با اجاره خودروی شخصی خود درآمد کسب کنند. مشتریانی که به دنبال اجاره خودرو در تهران با شهر‌های بزرگ دیگر بودند‌، به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به کاربرانی که صاحب ماشین مورد نظر بودند وصل می‌شوند. این امکان سبب می‌شد تا مشتری شخصا بتواند بر سر قیمت و مدت زمان اجاره با دارنده ماشین به مذاکره بپردازد. شاید با خود بگویید که ممکن است اتفاقی برای ماشینتان بیفتد یا این که از آن سوءاستفاده شود. قطعا مؤسسه‌‌ای که به اجاره ماشین می‌پردازد، تمامی این احتمالات را در نظر گرفته و برای جلوگیری از این حوادث  به راه‌حل رسیده است. یکی از این راه‌حل‌ها بیمه است. درست است که بیمه از وقوع حوادث جلوگیری نمی‌کند، اما قطعاً با جبران خسارات وارده سبب اطمینان خاطر اجاره‌دهنده و اجاره‌کننده خودرو می‌شود. اگر نگران سرقت خودرو خود هستید، باید بدانید مؤسسات کرایه اتوموبیل اطلاعات کاملی از گیرنده خودرو می‌گیرند. در صورت سرقت خودرو، این اطلاعات به نیروی انتظامی تحویل داده می‌شود. در صورت پیدا نشدن ماشین هم، بیمه هزینه ماشین مسروقه را تقبل می‌کند.

سپریس، سامانه کرایه ماشین در تهران و شهرستان‌ها

همان طور که گفتیم، سامانه‌های زیادی هستند که به کرایه ماشین در تهران و شهرهای بزرگ کشور می‌پردازند. یکی از این سامانه‌ها سپریس است که به اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها می‌پردازد. شما می‌توانید وارد سایت (www.sepris.com) شوید و در بین صدها خودرو که برای شما نمایش داده می‌شود، یکی را انتخاب نمایید. ابتدا در سایت ثبت‌نام کنید؛ پس از آن می‌توانید اطلاعات بر روی آگهی که شامل مدل ماشین، قیمت و مدت اجاره می‌شود را مطالعه کنید. سپس با کرایه دهنده مذاکره نموده و پس از دادن مدارک کافی به سپریس، ماشین خود را در نقطه‌ای که مشخص کرده‌اید تحویل می‌گیرید.

سپریس تمامی این مراحل را برای شما آسان نموده تا به راحتی بتوانید خودروی خود را اجاره داده یا اقدام به اجاره خودرو نمایید. یکی از عواملی که سپریس را تبدیل به سامانه‌ای مورد اطمینان و حرفه‌ای نموده، استفاده از بیمه سامان به عنوان پشتیبان و یک چتر حمایتی محکم برای کاربران سپریس می‌باشد. در صورت بروز هر گونه خسارت، بیمه سامان هزینه‌های خودرو را پرداخت می‌کند. اگر قصد اجاره ماشین در تهران را دارید، سپریس طیف متفاوتی شامل خودرو اقتصادی، خودرو لوکس، خورو شاسی بلند و ون را در اجاره ماشین خود قرار داده استو بعضی از این خودرو‌ها این امکان را می‌دهند که آنها را به همراه راننده کرایه کنید. ابتکار دیگری که سپرس به کار برده این است که شما می‌توانید پروفایل مشتریان مسئولیت‌پذیر را دیده و بازخوردهای مربوط به آنان را مطالعه نمایید. پس اگر به‌دنبال اجاره ماشین در تهران یا هر نقطه از کشور را دارید، به سپریس مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجاره خودرو اجاره ماشین در تهران اجاره خودرو در تهران کرایه ماشین در تهران اجاره خودرو در تهران ماشین در تهران تهران و شهر شما می توانید کرایه ماشین شهرهای بزرگ اجاره ماشین سامانه ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودروهای چینی +جدول

امروز (یکشنبه) قیمت فونیکس FX پریمیوم در بازار آزاد تهران ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست انداز
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست‌انداز
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • نابودی مک لارن 1.5 میلیون دلاری توسط یوتیوبر ایرانی
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند