Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@20:11:25 GMT

به هیچ تیمی باج ندادیم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۷۸۱۸

به هیچ تیمی باج ندادیم

ملی پوش تیم والیبال نوجوانان پس از کسب عنوان برترین مدافع رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: همیشه سعی می‌کنم بهترین خودم باشم و به چیزی جز هدفم فکر نمی‌کنم.

به‌گزارش قدس آنلاین، تیم والیبال نوجوانان ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان عنوان سوم را کسب کرد و یوسف کاظمی نیز از ایران عنوان بهترین مدافع جهان را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف کاظمی درباره سطح رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان گفت: تورنمنت بسیار سختی بود و تیم ایران نیز بسیار پرتلاطم بود اما یکی از تیم‌های با کیفیت مسابقات بودیم و خدا رو شکر توانستیم رقابت‌ها را با برد و مدال برنز به پایان برسانیم.

مدافع تیم والیبال نوجوانان ادامه داد: ۲۰ روز در ایتالیا حضور داشتیم و توانستیم به برنامه‌های خود دست یابیم و انگیزه خاصی پیش‌از شروع مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به دست آوردیم. ایران میزبان مسابقات بود و بسیار مصمم بودیم. تیم فوق‌العاده عمل کرد و به هیچ تیمی باج ندادیم. لهستان تنها تیمی بود که کار را برایمان سخت کرد و این نیز به دلیل کیفیت بسیار بالای این تیم بود آن‌ها حتی یک ست به هیچ‌یک از حریفان خود نداده‌اند و ایران تنها تیمی بود که توانست یک ست از لهستان به دست آورد.

وی افزود: تیمِ خوب و کادر فنی بسیار قوی در اختیار داشتیم. از مسعود آرمات و سایر مربیان و اعضای حاضر در کادر فنی تشکر می‌کنم و خدا را شاکر هستم که افتخار همکاری و حضور کنار این عزیزان را داشتم، تیم بسیار فوق‌العاده‌ای داشتیم.

کاظمی در ادامه درباره عملکرد خودش و حضور در جمع بهترین مدافع مسابقات نیز گفت: همیشه در زندگی‌ام سعی می‌کنم بهترین خودم باشم و به چیزی جز هدفم فکر نمی‌کنم. در ادامه نیز تمام تلاش و تمرکزم برای رسیدن به اهدافم خواهد بود. از بازی محمد موسوی بسیار خوشم می‌آید و دوست دارم شباهتی به این بازیکن داشته باشم. امیدوارم در ادامه در تیم بزرگسالان راه یابم و یکی دیگر از اهدافم حضور در لیگ ایتالیا است.

مدافع تیم والیبال نوجوانان در پایان گفت: عدم حضورمان در تورنمنت‌های بین‌المللی کمی کار را برایمان سخت کرد اما بازیکنان تیم نوجوانان کیفیت بسیار بالایی دارند و در هیچ پستی کم نگذاشتند. این‌که لهستان توانست ما را شکست دهد به این دلیل بود که آن‌ها در طی پنج سال کنار یکدیگر تمرین کردند و بسیار با هم هماهنگ بودند درحالی‌که تیم ما فقط پنج ماه تمرین داشت و بسیار سخت می‌توانستیم از این تیم امتیاز دریافت کنیم.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران یوسف کاظمی تیم والیبال نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

شهداد مرتجی پس از پیروزی نسبتا راحت برابر پلیمر خلیج فارس در هفته نوزدهم لیگ‌برتر، اظهار کرد: پلیمر تیم و کادر خوبی دارد. در نیم فصل دوم از لحاط بدنی افت کرد و دو بازیکن خوبشان را در این بازی نداشتند.

نیمه اول هم‌پای ما خوب آمدند، اما مربیشان دستش در تعویق بسته بود و توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها اختلاف را جبران کنیم.

او در خصوص احتمال کسب سکو سومی سپاهان، توضیح داد: این موضوع بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها هم دارد، اما ما با امید بازی می‌کنیم. دو بازی خارج از خانه داریم و همچنین با گیتی پسند در خانه بازی می‌کنیم، تمام تلاش ما برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده است. 

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است