Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از کارخانه لاستیک سازی آرتاویل تایر اردبیل (برند رازی) گفت: اردبیل در صنعت خودرو سازی در زنجیره تولید قطعات خودرو پیشرفت کرده است و صنعت لاستیک سازی آرتاویل تایر در سال ۱۳۷۵ کارش را در اردبیل آغاز کرده و اکنون شاهد تولید انبوه لاستیک‌های رادیال سنگین و نیمه سنگین تمام سیمی در این استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تاریخچه فعالیت تولید لاستیک در اردبیل افزود: سال ۱۳۹۶ با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط گروه رازی کار احداث فاز دوم کارخانه لاستیک سازی با ظرفیت ۲۵ هزار تن آغاز شد و سال ۹۸خط تولید آن خریداری و در اختیار مهندسان داخلی قرار گرفت.

استاندار اردبیل اضافه کرد: قرار بود سال ۹۹ عده‌ای کارشناس از کشور چین جهت بهره برداری از خط آزمایش تولید در این کارخانه حضور پیدا کنند که به دلیل شیوع ویروس کرونا حضور آنان میسر نشد، ولی گروه رازی با استفاده از توانمندی‌های مهندسان خود این خط آزمایشی را راه اندازی کردند.

بهنام جو از تست داخلی و جاده‌ای لاستیک‌های تولید شده در این کارخانه خبر داد و تصریح کرد: لاستیک‌های تولید باید تست جاده‌ای ۲۰۰ هزار کیلومتر را جواب می‌داد که به لطف خدا مرز ۴۰ هزار را رد کرد و توانست رضایتمندی مشتریان و رانندگان را جلب کند.

او سبک بودن و مقرون به صرفه بودن را از مزایای این لاستیک داخلی عنوان کرد و افزود: لاستیک‌های نخی توان مقاومت۷۰هزارکیلومتر داشته در حالی که لاستیک‌های تولیدی در این کارخانه توان ظرفیت مقاومت۲۰۰ هزار کیلومتر دارا هستند.

استاندار اردبیل ادامه داد: در سالی که به نام سال تولید و پشتیبانی نامگذاری شده این کارخانه ظرفیت تولید۳۰درصد از نیاز کشور را تامین می‌کند و در مجموع دومین کارخانه موجود در سطح کشور است که ۷۰درصد لاستیک‌های مورد نیاز در داخل را تولید می‌کنند که بسیار جای افتخار دارد.

بهنام جو با بیان اینکه در فاز اول بیش از ۱۰۰۰نفر شاغل بوده است افزود: با راه اندازی فاز دوم ۴۰۰ نفر دیگر بصورت مستقیم در کارخانه لاستیک رازی اردبیل مشغول به کار شدند.

او ادامه داد: گروه رازی اولین سرمایه گذاری است که با حجم سرمایه گذاری دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان برای این کارخانه هزینه کرده و در نوع خود اعتبار خوبی را به صنعتی شدن استان اردبیل بخشیده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لاستیک خودرو واحد تولیدی ایجاد اشتغال آرتاویل تایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در غرب، پهپاد تهاجمی Wing Loong را MQ-۹ Reaper آمریکایی می نامند و خاطرنشان می شود که این پهپاد با وجود ویژگی های مشابه، تقریبا ۳۰ برابر ارزان تر از MQ-۹ Reaper فروخته می شود.

این کارخانه متعلق به شرکت هوافضای چنگدو (CAC) است.

کد خبر 849503 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه چین

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • چین بهاره برگ سبز چای در باغ‌های شمال
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • اردبیل بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را دارد
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟