Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، جلیل تراهی، کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان با هدف تامین هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند پویش نذر امام سجاد (ع) برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید

توزیع ۲۰۰ بسته لوازم تحصیلی بین دانش‌آموزان بندرعباسی

تراهی گفت: خیران و مردم نوع دوست هرمزگان می‌توانند تا پایان ماه صفر و ایام بازگشایی مدارس نذورات خود را برای تامین این تبلت‌ها به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویش نذر امام سجاد (ع) با هدف تامین هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند یکی از برنامه‌های محوری یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) هرمزگان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلت دانش آموزی دانش آموزان امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید

مدیرعامل توانیر جزئیات اهدای جوایز به مشترکان صنعت برق را تشریح کرد و گفت: ۸۰ میلیون جایزه برای مشترکان صنعت برق در نظر گرفته شده که به صورت قرعه‌کشی به آنها اهدا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی رجبی مشهدی در حاشیه مراسم رونمایی از پویش با انرژی که با حضور مسئولین صنعت برق و جمعی از هنرمندان برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا درخصوص نحوه ارائه پاداش صنعت برق به مشترکان، اظهار کرد: بیش از ۴۲ مشترک صنعت برق داریم که از این تعداد حدود ۳۲ میلیون مشترک خانگی و تجاری هستند اگر این تعداد مشترک کاهش مصرف برق داشته باشند طی ۲۱ هفته در نظر گرفته شده به صورت امتیازی از جوایزی که پیش بینی شده بهره مند شوند.

وی افزود: ممکن است مشترکین بیش از دو یا چند بار از این جوایز بهره مند شوند و محدودیتی در این جوایز وجود ندارد.

مدیرعامل توانیر با تاکید بر اینکه مشترکان خانگی و تجاری که ۱۵ درصد مصرف را کاهش دهند به صورت قرعه کشی از جوایزی مثل خودرو برخوردار خواهند شد، اظهار کرد: بر اساس میزان کاهش مصرف پاداش صرفه جویی پیش بینی شده، سال گذشته ۴۰ درصد از مشترکان خانگی در این طرح مشارکت داشتند امیدواریم امسال با افزایش تعداد مشترکان صرفه جویی کننده انرژی بیشتری را به بخش مولد تحویل دهیم.

مشکلی در تامین منابع پویش با انرژی نداریم

رجبی‌مشهدی افزود: قطعا منابع مورد نیاز از طریق صنایع انرژی بر کشور تامین خواهد شد و مشکلی در تامین اعتبار وجود ندارد.  

وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا در خصوص زمان اجرای این پویش گفت: پویش با انرژی از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ادامه دارد، بیش از ۸۰ میلیون جایزه به کسانی که کاهش مصرف برق داشته باشند و مستمرا این کار را تکرار کنند، داده خواهد شد، این مشترکان با این اقدام هم برق پایدار دریافت می کنند و هم بخش مولد کشور از انرژی بیشتری برخوردار خواهند بود و ما می‌توانم به نقاط بسیار گرم و همچنین مراکز بیمارستانی، خدماتی و آموزشی برق مورد نیاز را ارسال کنیم.

به گفته مدیر عامل توانیر گفت: هدف از این پویش این است که مشترکان تجاری و خانگی که ۸۰ درصد تعداد مشترکان و ۵۰ درصد مصرف دوران اوج مصرف کشور را تشکیل می دهند را به کاهش مصرف تشویق کنیم به همین جهت جایزه و هم پاداش صرفه جویی در دستور کار قرار گرفته است.

با مشارکت مردم نیاز به خاموشی نیست

رجلی‌مشهدی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا، در خصوص احتمال خاموشی در کشور، گفت: قطعا با مشارکت مردم نیاز به خاموشی نیست.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص های مصرف برق؛ شدت مصرف انرژی در کشور است که این شاخص در کشور ما دو برابر متوسط جهانی است، افزود: همیشه نیازمند این هستیم که مصرف بهینه داشته باشیم تا بتوانیم نیاز تقاضاهای جدید و بخش مولد کشور را تامین کنیم.

جریمه سنگین برای رمزارزهای غیرمجاز

مدیرعامل توانیر درباره تامین برق رمزارزها گفت: برای کسانی که به صورت مجاز استخراج رمزارز داشته باشند، پیش بینی شده از ساعت ۲ بامداد تا ۹ صبح که ساعت بار حداقل است بتوانند از برق استفاده کنند اما برای کسانی که بصورت غیرمجاز از شبکه برق استفاده می کنند جرایم سنگینی پیش بینی شده است اگر دستگاههای آنها شناسایی شود ضبط و تحویل مقامات قضایی شده و بر اساس قوانین جدید امحا خواهد شد و قطعا جرایم سنگین از زمانی که تشخیص داده شود اعمال خواهد شد و این جریمه ۱۰۰ برابر قیمت انرژی است

رجبی‌مشهدی با بیان اینکه از هموطنان می خواهیم از طریق سامانه برق من گزارش رمزارزهای غیرمجاز را اعلام کنند این گزارش علاوه بر اینکه محرمانه خواهد ماند، می توانند از پاداش بهره مند شوند و متناسب با ماینرهایی که کشف می شود، عدد پاداش بیشتر می شود و به تامین برق پایدار کمک می کند.

ناترازی برق به حدود ۱۱ هزار مگاوات می رسد

وی درباره رقم ناترازی برق در تابستان سال جاری گفت: اگر مشارکت مردم نباشد ناترازی زیاد است اما پیش بینی ما این است با پویش با انرژی و مشارکت مردم ناترازی به حداقل ممکن برسد.

به گفته وی در ابتدای دولت رقم ناترازی حدود ۱۴ هزار مگاوات بود پیش بینی این است امسال با اقداماتی که صورت می گیرد به حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاوات برسیم.

حداکثر واردات را خواهیم داشت

مدیر عامل توانیر در خصوص صادرات برق به عراق در تابستان سال جاری اظهار کرد: برنامه ما این است در دوره گرم سال حداکثر واردات را داشته باشیم و صادرات را در حداقل ممکن باشد قطعا متناسب با شرایط آب و هوایی کشور پیش خواهد رفت.

رجبی‌مشهدی با بیان اینکه مشکلی برای سرمایه‌گذاری در ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی وجود ندارد و از طریق درخواستی که به شرکت‌های توزیع داده می شود، تامین برق صورت خواهد گرفت، نرخ برق ایستگاه‌های شارژ نرخ تجاری یعنی ۵۴۷ تومان به ازای هر کیلو وات ساعت درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است