Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کرمی با اشاره به اولویت دستگاه قضائی برای حفظ سلامت زندانیان، اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون دستورالعمل‌های بهداشتی با شدت تمام در زندان‌های کرمانشاه اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این مدت تعداد زیادی از زندانیان که دارای جرایم غیرعمد و خفیف بودند را به مرخصی فرستادیم تا با خلوت‌تر شدن فضای زندان‌ها فاصله‌گذاری‌ها و دستورالعمل‌ها بیشتر رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زندان‌های کرمانشاه به گونه‌ای بوده که از ابتدای این بیماری تاکنون حتی یک مورد ابتلاء به کرونا یا فوتی ناشی از این بیماری را در زندان‌های استان کرمانشاه نداشتیم.

وی خاطر نشان کرد: تنها تعدادی مبتلا به این بیماری در زندان‌های کرمانشاه شناسایی شد که آن‌هم مربوط به افرادی بود که به تازگی وارد زندان شده بودند.

کرمی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سرایت بیماری کرونا به زندان‌های استان کرمانشاه، برای زندانیان تازه وارد، قرنطینه اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اجرای واکسیناسیون زندانیان علیه کرونا در کرمانشاه، افزود: بیش از ۸۵ درصد زندانیان علیه کرونا واکسیناسیون شده‌اند و و اکسیناسیون مابقی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 5296596

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه زندان واکسیناسیون واکسیناسیون کرونا زندان های کرمانشاه ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان اردبیل هفته دولت گرگان آتش سوزی کرمانشاه دولت سیزدهم تالاب انزلی زندان های کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد