Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:53:57 GMT

مدافع سابق سپاهان به فجرسپاسی پیوست‌

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۸۰۳۴

مدافع سابق سپاهان به فجرسپاسی پیوست‌

مدافع فصل گذشته بادران و بازیکن سابق سپاهان با عقد قراردادی رسمی به فجرسپاسی پیوست.

به گزارش ورزش سه، در ادامه یارگیری نماینده شیراز در فصل نقل وانتقالات لیگ‌برتر، علی خسروی مدافع راست فصل گذشته بادران تهران برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به فجرشهید سپاسی پیوست.‌

 

‌‌این بازیکن ۲۴ ساله اصالتا اصفهانی سابقه‌ پوشیدن پیراهن سپاهان اصفهان را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقل و انتقالات 1400 فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1400 فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هادی محمدی مدافع سپاهان در بازی با پرسپولیس شانس گلزنی داشت و اگر موفق به انجام این کار می‌شد چهره‌ای تاثیرگذار در لیگ بیست و سوم لقب می‌گرفت و مورد توجه هواداران استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار می‌گرفت.

هادی محمدی در وقت‌های اضافه روی توپ ارسالی نزدیک به محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه پرسپولیس را تهدید کرد و در حالتی که بیرانوند از توپ جا مانده بود با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت، اگر این توپ گل می‌شد هادی محمدی به یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان لیگ تبدیل می‌شد و امکان داشت سرنوشت لیگ بیست و سوم را تحت تاثیر قرار دهد، سه امتیازی که اگر سپاهان کسب می‌کرد فاصله آنها را با استقلال و پرسپولیس کمتر می‌کرد، یک امتیاز فاصله استقلال و پرسپولیس را بیشتر می‌کرد و یک پیروزی خارج از خانه برای سپاهان مقابل پرسپولیس رقم می‌زد که هرکدام از اینها به تنهایی اتفاقی جالب در فوتبال ایران است!

محمدی در تمرین دیروز سپاهان در کنار دیگر بازیکنان سپاهان به تمرین پرداخت و آماده دیدار با استقلال خوزستان شد و به احتمال فراوان مانند دیدارهای گذشته به همراه سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی طلایی‌پوشان را تشکیل دهد و برای کسب امتیاز در این مسابقه تلاش کنند.

محمدی در این فصل 10 حضور ثابت، 6 حضور به عنوان بازیکن جانشین را در ترکیب سپاهان تجربه کرده و در هفدهمین حضور خود به دنبال یازدهمین کلین شیت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی