Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:17:42 GMT

قطعات لودر کوماتسو را از کجا بخریم؟ پارت یدک راه‌سازی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۸۰۸۹

قطعات لودر کوماتسو را از کجا بخریم؟ پارت یدک راه‌سازی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، لودرها ماشین‌هایی هستند که در صنعت راهسازی و ساختمان سازی کاربرد بسیار فراوانی دارند و یکی از ماشین‌های ضروری در بسیاری از پروژه‌های ساخت و ساز می‌باشند. لودرها دارای برندهای مختلفی هستند که توسط کمپانی‌های متفاوت به تولید رسیده اند، کمپانی‌های تولیدی لودر به منظور استفاده مناسب از لودرها، قطعات لودرها را نیز به تولید می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوماتسو یکی از برندهای معتبر قطعات ماشین آلات راهسازی در جهان می‌باشد. کوماتسو کمپانی ژاپنی بوده و در ساخت انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و ساختمانی مانند تولید قطعات لودر کوماتسو فعالیت دارد این برند معتبر شناخته شده در جهان بوده و قطعات کوماتسو برای مصرف کنندگان بسیار آشنا می‌باشد.

قطعات لودر کوماتسو و توزیع آن در کشورهای مختلف انجام گرفته و این شرکت معتبر دارای نمایندگی‌های بسیاری در سراسر جهان می‌باشد. قطعات لودر کوماتسو دارای کیفیت بسیار بالایی هستند، زیرا در ساخت این قطعات از مواد اولیه مرغوب و تجهیزات پیشرفته بهره گرفته شده است.

لودر در طی‏ استفاده در پروژه‌های کاری مانند هر ماشین دیگری به دلیل وجود استهلاک دچار خرابی قطعه خواهد شد، در این زمان ما می‌توانیم از تعمیرات در برخی از موارد استفاده کنیم اما زمانی که نتوانیم قطعه را تعمیر کنیم باید این قطعات تعویض شوند. برای تهیه قطعات جدید می‌توانیم از فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی اقدام نماییم.

قطعات لودر کوماتسو شامل انواع قطعات مورد نیاز این ماشین بوده و کمپانی کماتسو این لوازم را با کیفیت‌های بسیار عالی به تولید رسانده است. کمپانی کوماتسو انواع لوازم یدکی لودر، بولدوزر، بیل مکانیکی، دامپتراک، غلطک و غیره را به تولید می‌رساند. کمپانی کوماتسو در سال ۱۹۱۷ در شهر توکیو در ژاپن بنیانگذاری شد و به تولید انواع ماشین آلات راهسازی و عمرانی و همینطور لوازم و ملزومات آن پرداخت. امروزه لوازم یدکی لودر کوماتسو در کشورهای بسیاری مورد استفاده قرار گرفته و این به دلیل طراحی ویژه و ساخت باکیفیت قطعات لودر کوماتسو می‌باشد.

انواع قطعات لودر کوماتسو

لودر به طور کلی در سه نوع لودر چرخ زنجیری، لودر چرخ لاستیکی و بکهو لودر به تولید می‌رسد که هر یک دارای انواع مدل‌های مختلفی بوده و باید در زمان خرید به مدل ماشین آلات خود توجه داشته باشید تا بتوانید لوازم مناسبی را تهیه فرمایید. انواع لوازم لودرهای کوماتسو عبارتند از؛

لوازم یدکی لودر کوماتسو w۹۰

قطعات لودر کوماتسو w۱۲۰

لوازم یدکی لودر کوماتسو w۴۲۰-۱

لوازم یدکی لودر کوماتسو w۴۲۰-۳

قطعات لودر کوماتسو w۴۷۰-۱

قطعات لودر کوماتسو w۴۷۰-۳

قطعات لودر کوماتسو w۶۰۰-۱

قطعات لودر کوماتسو w۶۰۰-۳

از آنجایی که لودر یکی از پرکاربردترین ماشین آلات در بخش ساخت و سازها و عمران می‌باشد، نیاز به قطعات بسیار افزایش پیدا کرده و امروزه خرید و فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو در بازار بسیار پر رونق می‌باشد. لودرها دارای انواع مدل می‌باشند که در زمان خرید باید قطعات لودر کوماتسو را متناسب با لودر مورد نظر تهیه نماییم. خرید قطعات بسیار مهم بوده و در زمان خرید باید دقت کنید که حتماً قطعات اورجینال را تهیه نمایید زیرا قطعات غیر اصل دوام بسیار کمی داشته و از مواد اولیه نامرغوب به دست آمده است بنابراین در کوتاه‌ترین زمان دچار خرابی و شکستگی خواهد شد.

انواع قطعات لودر کوماتسو

موتور دیزلی

اجزای هیدرولیک: پمپ موتور سوپاپ

اجزای ایجاد کننده حرکت: گیربکس چرخ

اتصالات بخش جلویی: چنگال روبنده

شاسی و میز کنترل

و ...

هر یک از این قطعات لودر دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و باید به درستی عمل کنند تا در نهایت بتوانیم کارایی مناسبی را از این ماشین داشته باشیم. استهلاک و گذر زمان دو عامل مهمی در برای خرید دوباره قطعات لودر کوماتسو می‌باشند، در واقع با نگهداری درست و سرویس به موقع ماشین آلات می‌توانید خریدهای مکرر را از بین ببرید و همچنین با دقت در زمان استفاده از ماشین‌آلات همچون لودر، دیرتر دچار آسیب قطعه در این ماشین‌آلات خواهید شد. ما در هر صورت به دلیل استهلاک در ماشین آلات و همچنین با گذشت زمان اگر قطعات نیز سالم باشند در طول زمان دچار فرسودگی خواهند شد و نیاز به قطعات جدید پیدا خواهید کرد.

بنابراین باید مرکز معتبری را بیابید که در زمان نیاز به قطعات لودر کوماتسو بتوانید آن را به راحتی یافته و به شکل مطمئن خریداری کنید. ما به شما مجموعه پارت یدک راهسازی را معرفی می‌کنیم. این شرکت معتبر فعالیت تخصصی در زمینه تامین انواع قطعات و ملزومات ماشین آلات راهسازی دارد.

خرید قطعات لودر کوماتسو اصل

قطعات کوماتسو به دلیل اینکه این قطعات وارداتی هستند و تنها توسط تعداد کمی از فروشندگان به صورت اصلی و اورجینال به فروش می‌رسند. شما می‌توانید برای خرید انواع قطعات لودر کوماتسو به شرکت پارت یدک راهسازی مراجعه نمایید. پارت یدک راهسازی یکی از مراکز بزرگ فروش انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و عمرانی است. که این قطعات را در نمونه‌های اصلی و با کیفیت به شما ارائه می‌کند بنابراین برای خرید این قطعات می‌توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایید. فروشندگانی که در زمینه فروش قطعات ماشین آلات سنگین فعالیت دارند اغلب تمامی قطعات مورد نیاز ماشین آلات را به صورت کامل نداشته و به صورت تخصصی فعالیت نمی‌کنند اما پارت یدک راهسازی یکی از تامین کنندگان قطعات لودر کوماتسو و سایر ماشین آلات در برندهای معتبر مختلف است و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند.

فروش قطعات لودر کوماتسو به صورت اینترنتی

فروش قطعات کوماتسو توسط فروشندگان زیادی انجام می‌گیرد اما آیا می‌توان به هر فروشگاهی اعتماد کرد، در واقع نمی‌توان هر فروشگاهی را به عنوان یک فروشگاه مطمئن شناخت و باید در این زمینه بررسی انجام داد.‏ شرکت پارت یدک راهسازی در زمینه فروش انواع لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی فعالیت داشته و در طی این سال‌ها توانسته با ارائه قطعات با کیفیت و خدمات دهی عالی رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. قطعات موجود در این مرکز همه اورجینال بوده و این یکی از دلایل کسب رضایت مشتریان می‌باشد. پارت یدک راهسازی برای سهولت در خرید توسط مشتریانش، وب سایتی را طراحی کرده تا بتوانند خرید خود را انجام دهند بنابراین افرادی که در نزدیکی خود فروشگاهی وجود ندارد یا می‌خواهند خرید راحت تری را تجربه کنند، با خرید اینترنتی لوازم یدکی لودر کوماتسو در چند دقیقه خرید خود را انجام می‌دهند.

قیمت قطعات لودر کوماتسو

قیمت انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو در شرکت‌های مختلف به شکل متفاوتی ارائه می‌شود و در واقع قیمت واحدی برای قطعات لودر کوماتسو وجود ندارد. به دلیل وارداتی بودن این محصولات، قیمت آن متاثر از قیمت ارز نیز می‌باشد و نوسانات زیادی دارد. اما این مجموعه قیمت‌های خود را افزایش نداده و قیمت ثابتی را در نظر گرفته زیرا یکی از تامین کنندگان بزرگ قطعات و ماشین آلات راه سازی بوده و بدون واسطه این قطعات را به دست شما می‌رساند.

فروشگاهی که برای خرید قطعات لودر کوماتسو در نظر می‌گیرید بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید متاسفانه امروزه انواع قطعات غیراصل در بازار افزایش پیدا کرده و افرادی که اطلاعات لازم را درباره این قطعات ندارند آن را خریداری می‌نمایند. بنابراین با خرید از یک مرکز معتبر می‌توانیم از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نماییم فروشگاه پارت یدک راهسازی از فروشندگان معتبر قطعات ماشین آلات راهسازی در کشورمان است که انواع قطعات اورجینال را به فروش می‌رساند.

https://partyadakrahsazi.com/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5296598

منبع: مهر

کلیدواژه: راهسازی ماشین آلات راهسازی قطعات خودرو کسب و کار معرفی کتاب گروه خودروسازی سایپا خرید آنلاین گروه صنعتی ایران خودرو پلاستیک ایران خودرو عکاسی بازار سرمایه سرمایه گذاری بانک تجارت تولید خودرو کتاب صوتی گوشی هوشمند قطعات ماشین آلات راهسازی انواع قطعات انواع لوازم برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از برخی انبارهای کالا در سمنان ضمن بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا با رصد انبارها و محل دپو کالا در استان آغاز شد، ابراز داشت: در زمان ۷۲ ساعت مکان‌های مورد نظر تحت پایش قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه در انجام این مأموریت سازمان صمت، اداره کل تعزیرات و بازرگانی همکاری داشتند، افزود: در مدت زمان ۷۲ ساعت انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کشفیات مهمی در این بازرسی‌ها انجام گرفت، ابراز داشت: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، انواع سوخت، ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی و آشپزخانه و غیره کشف و ضبط شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه ۹ نفر در رابطه با قاچاق کالا طی مدت مذکور در استان سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه چهار وسیله نقلیه نیز طی مدت مذکور توقیف شد، افزود: انبارها و محل دپو کالا در استان سمنان پایش و با هرگونه مصادیق قاچاق برخورد می‌شود.

کد خبر 6090431

دیگر خبرها

  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی