Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست استانداری، حفاظت و صیانت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی هر سازمانی را از وظایف حراست برشمرد و اظهار داشت: شناسایی فرصت ها و تهدیدها برای پیشگیری از آسیب های احتمالی ضرورت دارد و حراست استانداری کرمانشاه ضمن صیانت از کار، کارکنان و مدیران شرایطی را فراهم کرده که نیروی انسانی در آرامش و امنیت لازم به وظایف خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم و خطیر تلاشگران و خدمتگزاران کوشا و صدیق حراست در پیشبرد برنامه های پیش بینی شده برای سربلندی، پیشرفت و تعالی استان گفت: حراست با انجام اقدامات صیانتی، حفاظتی و پیشگیرانه با رویکردی اخلاق مدارانه هدایت گری را انجام و زمینه اعتماد زایی بیشتر و امید آفرینی را در بین کارکنان و جامعه فراهم می نماید.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه، صادقانه و متواضعانه آقای «رضا محمودیان» در دوران خدمت به ویژه در کسوت مدیرکل بحران و حراست گفت: ایشان با دارا بودن صفات برجسته اخلاقی و کاری با تعهد، مسوولیت پذیری، اخلاص و تقوا در همه عرصه منشاء خدمات شایان و ارزنده ای بودند و با دانش، تجربه و پشتکار در اصلاح و بهبود فرآیندها و انجام ماموریت های سازمانی با توجه به گستردگی حیطه وظایف اهتمام جدی و ویژه ای داشتند که امروز با افتخار، عزت و سربلندی بازنشسته می شوند.

وی درادامه همچنین برای سرپرست جدید آقای «نصرت الله مرادی» که دارای سوابق ارزنده، تجربه، تعهد و تخصص والایی است و در سمت های مختلف بسیار موفق عمل کرده؛ آرزوی توفیق کرد.

مدیرکل پیشین حراست استانداری کرمانشاه نیز ضمن گزارشی از عملکرد این حوزه از همراهی، همدلی و همکاری موثر و مطلوب همه کارکنان و همکاران تقدیر کرد و گفت: خداوند در همه حال ناظر بر اعمال، رفتار و نیات ما است و در دوران خدمت همیشه برای صیانت از همکاران و تحقق برنامه ها رویکردی پیشگیرانه داشته ایم و با تعهد تا آخرین لحظه مسوولیت برای سربلندی ایران اسلامی عزیز تلاش می نمایم.

«رضا محمودیان» خاطرنشان ساخت: در چندین استان فعالیت داشته ام و امروز خداوند را شاکرم که پس از سالها خدمت امروز توفیقی حاصل شده که سکان مدیریت این مسوولیت را به دیگر برادر عزیزم بسپارم و بی شک بر اساس تعهد و عهدی که بستم همیشه و در هرجایگاهی سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت هستم و اگر موفقیتی در انجام وظیفه بوده بی شک نتیجه حمایت ها و دلسوزی های همه همکاران عزیز و مدیر ارشد استان بوده است.

« نصرت الله مرادی» سرپرست جدید حراست استانداری که کرمانشاه که وظیفه مدیرکلی دفتر امور امنیتی و انتظامی را نیز برعهده دارد در سخنانی از حسن نیت، اعتماد و باور استاندار کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: در بازه زمانی پیش رو تلاش خواهم کرد که این زحمات ماندگار جناب آقای محمودیان که نامی نیک از ایشان را به یادگار گذاشته را حفاظت کنیم و مسیر را با تمام تلاش برای خدمت به مردم ادامه دهیم و با سخت کوشی شرایطی امن و ایمن برای فعالیت همکاران فراهم نماییم.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند مشاوره تکریم و تجلیل سازمان حراست کل کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند مشاوره استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند مشاوره تکریم و تجلیل سازمان حراست کل کشور حراست استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود

مجید نامجو روز چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه در استانداری از وی خواست تا زمین هزار و ۱۷۵ متری کشتارگاه در مرز خسروی را برای ارائه خدمات بهتر در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

وی افزود: سال گذشته حدود ۲ هزار کامیون از مرز خسروی عبور کرد که برای تسریع در روند ترخیص این کامیون ها نیاز است استانداری زمین دیگری را در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

نامجو تاکید کرد: مرز خسروی می تواند مرکز ثقل انتقال زائران اربعین در کشور باشد و به مرز اول کشور تبدیل شود و باید خودمان را برای انتقال یک و نیم میلیون زائر از این مرز آماده کنیم.

وی همچنین از استاندار کرمانشاه خواست تا سند ساختمان ستاد عتبات واقع در محله نوبهار این شهر را به ستاد واگذار کند.

در این جلسه علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز گفت: متاسفانه در اربعین سال گذشته نتوانستیم روی بسیاری از موکب هایی که در مرز خسروی مستقر شده بودند حساب باز کنیم.

وی افزود: ما برای اسکان و تردد زوار مشکل داشتیم و مواکب مردمی که باید از بار مشکلات بر می داشتند چالش ایجاد کرده بودند و هیچ موکبی خدمات نمی داد و فقط می توانستیم به زوار آب بدهیم.

شعبانی تصریح کرد: نیاز است برای موکب ها طراحی جدیدی داشته باشیم تا موکب ضعیف نداشته باشیم برای همین بهتر از به جای ۱۰۰ موکب ضعیف ۱۰ موکب قوی ایجاد شود.

وی در خصوص زمین کشتارگاه در مرز خسروی نیز گفت: این زمین محدود است و قابل توسعه نیست و آنقدر کوچک است که نمی توان به عنوان قرارگاه و اسکان از آن استفاده کرد در حالی که بهتر است ستاد عتبات عالیات طرحی را اجرا کند که قابلیت توسعه در آینده داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • انتصابات جدید در گیلان