Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور گفت: مالک باشگاه از خیلی از مسائل اطلاع نداشت و اطرافیان زنوزی به تراکتور خیانت کردند.

به گزارش طرفداری، میلاد فخرالدینی مدافع جدید آلومینیوم درباره شرایط تراکتور صحبت کرد.

میلاد فخرالدینی با اشاره به جدایی‌اش از تراکتور به تسنیم گفت:

شرایط در این تیم خوب نبود و همین موضوع باعث شد تصمیم به جدایی بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست نداشتم اتفاقاتی رخ دهد که مقابل هواداران خراب شوم. برای تراکتور و هوادارانش آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم همه چیز برای این تیم به بهترین شکل پیش برود.

این بازیکن ادامه داد:

فصل گذشته با مشکلات زیادی مواجه بودیم. قبل از بازی‌های آسیایی 40 درصد دریافتی داشتیم و قرار شد این دریافتی به 65 درصد برسد. باشگاه قبل از شروع مسابقات آسیایی به ما قول داد که این پول پرداخت شود ولی چنین اتفاقی رخ نداد و بعدا گفتند اگر به امارات رسیدیم پول بازیکنان را می‌دهیم که باز هم این وعده عملی نشد. این وعده‌ها مدت‌ها طول کشید و بعد از بازگشت از مسابقات آسیایی هم هیچ اتفاقی رخ نداد.

فخرالدینی عنوان کرد:

آقای الیاسی صحبت‌هایی انجام داد و گفت که بازیکنان تراکتور نمک نشناس هستند. نمی‌دانم ایشان در چه جایگاهی بود که بخواهد چنین صحبت‌هایی را در مورد بازیکنان انجام دهد؟ اگر ما نمک نشناس بودیم چطور با 40 درصد دریافتی و وعده‌هایی که مدت‌ها عملی نشد کنار آمدیم؟ همین الان که با شما صحبت می‌کنم 62 درصد از تراکتور پول گرفته‌ام که چند درصد از آن بابت برخی مسائل به فدراسیون فوتبال رسیده است. 

فخرالدینی گفت:

بعضی دوست داشتند طوری حرف بزنند که مردم را فریب بدهند و آقای زنوزی هم در جریان خیلی از مسائل قرار نداشت. به عنوان مثال به آقای زنوزی می گفتند که دریافتی‌ها را به 70 درصد رسانده‌اند در حالی که این موضوع حقیقت نداشت.

مدافع فصل گذشته تراکتور گفت:

مالک باشگاه به دلیل مشکلات شخصی و برخی مسائل، امور تراکتور را به  برخی از افراد سپرده بود ولی متاسفانه اطرافیان زنوزی به این تیم خیانت و حتی کاری کردند که بسیاری از بازیکنان جدا شدند. وقتی با مدیران تراکتور مذاکره می‌کردم به آنها گفتم طوری صحبت می‌کنید که انگار دوست ندارید کسی در این تیم بماند. ماندن من هم در تراکتور صلاح نبود و با اینکه جدایی برایم سخت بود این تصمیم را گرفتم.

فخرالدینی در ارتباط با انتخاب آلومینیوم اراک افزود:

چند پیشنهاد داشتم اما هیچ وقت اهل بازارگرمی نبودم و دوست داشتم بدون سروصدا تیمم را انتخاب کنم. احساسم این است که باشگاه آلومینیوم دنبال پیشرفت است و تعریف هواداران و مسئولان این باشگاه را از خیلی‌ها شنیدم. حضور رسول خطیبی هم نقش مهمی در انتخاب من داشت چون در تراکتور با این مربی کار کرده بودم.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس خاطره بازی با محمد صادقی؛ مگر می شود آدم مست وارد زمین فوتبال شود؟ رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری حمله فرهاد مجیدی به مددی و اسپانسر؛ منتظر هستید استقلال ببازد بررسی عملکرد نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در تابستان 2021؛ آخرین تلاش‌های اد وودوارد در باشگاه بیرانوند سوژه نشریه AS؛ لقب «دست فوق العاده» به دروازه بان ایرانی اکانت هواداری فاینورد: فدراسیون فوتبال ایران درخواست استفاده از جهانبخش را برای ما فرستاد! ارلینگ هالند خواهان انتقال به انگلیس؛ رقابت های تیم های منچستری برای جذب او در تابستان آینده

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است