Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی این هفته در روزهای یکشنه و سه شنبه (۱۴ و ۱۶ شهریورماه ) نشست تخصصی خواهند داشت.

ادامه بررسی شور دوم طرح جهش تولید دانش بنیان نخستین دستور کار کمیسیون در این هفته در روز یکشنبه است.

انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک لایحه شفافیت و طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات و انتخاب ۵ نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح جامع توسعه فناوری‎‌های مکان محور(ژئوماتیک) در کشور در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز سه شنبه نیز بررسی موضوع مهم بازگشایی مدارس و دانشگاه‌‎ها در شرایط کرونایی کشور با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در برنامه کمیسیون آموزش است.

کد خبر 5296641

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی انتخاب رشته وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آزمون کارشناسی ارشد آزمون دانشنامه پزشکی آموزش مجازی سازمان سنجش حوزه علمیه آموزش پزشکی کارشناسی ارشد مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • شلختگی در شهرسازی کشور مشهود است/ تکلیفمان روشن نیست
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور