Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@03:29:38 GMT

برخورداری خانوار‌های عشایر از نعمت روشنایی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۸۵۱۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در حال حاضر تمامی روستا‌های بالای ۱۰ خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند و قصد داریم تمامی عشایر کوچنده را هم از نعمت برق بهره‌مند سازیم. خبرگزاری میزان - بنا براعلام پاون، احمدرضا خسروی با اشاره به خدمات گسترده‌ای که صنعت برق طی سالیان پس از انقلاب اسلامی به منظور تأمین برق مردم انجام داده است، اظهار داشت: در حال حاضر تمامی روستا‌های بالای ۱۰ خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند و قصد داریم تمامی عشایر کوچنده را هم از نعمت برق بهره‌مند سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا پایان سال جاری بتوانیم خانوار‌های عشایر بیشتری را از نعمت روشنایی برخوردار کنیم.
خسروی، اعتبار هزینه شده برای این تعداد سامانه تحویل شده را بیش از ۱۸۹ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: به طور تقریبی ۹۰ درصد هزینه هر سامانه توسط دولت و ۱۰ درصد توسط متقاضی عشایری تامین شده است.
این مقام مسئول، یادآور شد: در این طرح هر خانوار عشایر با در اختیار داشتن یک پنل خورشیدی کوچک سبک و قابل حمل می‌تواند به راحتی برق مورد نیاز خود را برای روشن کردن چهار لامپ کم مصرف و شارژ انواع تلفن همراه، چراغ قوه و رادیو، تامین کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خاطرنشان کرد: تمامی مراحل نیازسنجی، طراحی، الگوی ساخت و تعیین مشخصات فنی این سامانه تحت نظارت و راهبری دفتر برق روستایی شرکت توانیر و توسط کارشناسان و متخصصان این شرکت انجام شده است.
خسروی، آثار محیط زیستی اجرای این طرح را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: امید است با گسترش استفاده از انرژی‌های نو، شاهد کاهش آثار مخرب استفاده از سوخت‌های فسیلی، تخریب جنگل‌ها و مراتع باشیم.     بیشتر بخوانید: صرفه‌جویی ۹۰ مگاواتی برق با بهره‌برداری از دو نیروگاه خورشیدی   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو انرژی خورشیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو انرژی خورشیدی نعمت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، علی اصغر ملکی دانش آموز پایه دوم ابتدایی که از بدو تولد نابینا است توانسته با علاقه، پشتکار و حمایت پدر و مادر، یازده و نیم جز از قرآن کریم را حفظ کند.
به گفته پدر و مادر، حفظ قرآن کریم در زندگی علی اصغر نور زندگی ایمان و امید را تابانده است.
مادر علی اصغر می‌گوید اولین قدم در حفظ قرآن با شنیدن اذان و حفظ زیارت عاشورا در کودکی اش بوده است، او هم حافظ قرآن کریم است و هم برای اهل بیت مداحی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ