Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:47:42 GMT

تبلیغ رسانه‌ای و حضوری ۲۲۰ مبلّغ نخبه در ایام دهه محرم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۸۷۰۷

تبلیغ رسانه‌ای و حضوری ۲۲۰ مبلّغ نخبه در ایام دهه محرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام علی عباس زاده از تبلیغ ۲۲۰ مبلّغ نخبه در دهه اول ماه محرم سال جاری خبر داد.

وی اظهار داشت: در دهه اول محرم سال جاری اعزام مبلغان نخبه با توجه به آئین نامه ابلاغی ستاد ملی کرونا مبنی بر اقامه مجالس ابا عبدالله الحسین (ع) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: تعداد ۲۲۰ مبلغ نخبه در اعزام مذکور شرکت داشته که ۲۵ نفر از آنها در شهر مقدس قم و افراد دیگر در سطح کشور با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مشغول فعالیت‌های تبلیغی شدند.

وی تبلیغ در رسانه را امری مهم برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت تبلیغ در رسانه تعداد ۸ نفر از مبلغان نخبه توانمند از جمله آیات و حجج اسلام والمسلمین علی نظری منفرد، نجم الدین طبسی، سیدمحمدتقی قادری، هادی عباسی خراسانی، سیدمحمود مدنی بجستانی، سید ابوالفضل طباطبایی، محمدحسن فاضل گلپایگانی و سیدمحمود وزیری در فضای رسانه حضوری پررنگ و مؤثر داشتند.

حجت الاسلام عباس زاده بیان کرد: تبلیغ رسانه‌ای که با همکاری مرکز آموزش‌های کاربردی و پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، به صورت حرفه ای ضبط و در صفحه اختصاصی بلاغ در هیأت آنلاین پخش گردید که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.

وی گفت: در این سخنرانی‌ها به موضوعاتی چون راهبردهایی از نهضت حسینی، مسئولیت اجتماعی، رمز ماندگاری نهضت حسینی، ابعاد شخصیتی سیدالشهدا (ع)، دلایل به وجود آمدن جریان کربلا، توصیه‌هایی جهت معرفت افزایی با تکیه بر اهداف قیام سیدالشهدا (ع)، پاسخ به شبهات و … پرداخته شد.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به همکاری نخبگان تبلیغی با صدا و سیمای مراکز استان‌ها اظهار داشت: تعداد ۲۲ نفر از نخبگان تبلیغی علاوه بر تبلیغ حضوری، با صدا وسیمای مراکز استان‌ها هم همکاری داشته و به صورت زنده و مستقیم و نیز ضبط برنامه و پخش آن در ساعات مختلف فعالیت تبلیغ خود را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۶۰ نفر از مبلغان نخبه در فضای مجازی فعالیت‌هایی چون ضبط و ارسال سخنرانی‌های چند دقیقه‌ای، روضه به صورت تصویری، صوتی، تبلیغ مکتوب و نیز پاسخ به سوالات و شبهات را برعهده داشتند که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

کد خبر 5296652

منبع: مهر

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اعزام مبلغ محرم 1400 حسینیه مهر محرم 1400 فعالیت های قرآنی حسینیه مهر قرآن قرآن کریم آیت الله خامنه ای امام موسی صدر امام سجاد ع عراق امام حسین ع اربعین حسینی درگذشت چهره ها اربعین 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرودشت با بیان اینکه هفته پیش‌رو شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان پاسارگاد هستیم گفت: دشمن همانطور که در دور اول با تبلیغات زیاد دنبال کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس بود در دور دوم نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد.

امام جمعه مرودشت گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید فارغ از هر نتیجه‌ای با هم رفاقت داشته و همدل باشند گفت: به محض انتخاب نامزد نهایی باید نامزد رقیب و حامیانش به رأی مردم و فرد منتخب احترام گذاشته و فرد پیروز نیز از اقدامات احساسی خودداری کنند و نامزدها کاری نکنند که دشمن خوشحال شود.

حجت الاسلام خاوری با اشاره به تحولات جهانی نیز گفت: مدتی است دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های غربی به اتفاقات و جنایاتی که توسط رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش در غزه و فلسطین اشغالی رخ می‌دهد معترض هستند اما جهانیان شاهد هستند که برخورد غرب با این اعتراضات، چگونه است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه این تحولات نشانگر بیدار بودن جهان و وجود وجدان‌های آزاده و بیدار است گفت: مقام معظم رهبری سال‌ها پیش در نامه‌ای به جوانان غرب این وجدان‌های بیدار را مخاطب قرار داده بودند.

کد خبر 6095717

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی