Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@22:06:49 GMT

اوزیل: رونالدو را به مسی ترجیح می دهم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۸۸۶۳

اوزیل: رونالدو را به مسی ترجیح می دهم

ستاره سابق آرسنال به ستایش از ام باپه پرداخت و او را بهترین بازیکن کنونی فوتبال جهان دانست. او همچنین گفت که رونالدو را به مسی ترجیح می دهد.

به گزارش قدس آنلاین، مسوت اوزیل روزهای درخشانی را در رئال مادرید تجربه کرد و بعد از آن راهی آرسنال شد و اکنون در فنرباغچه بازی می کند.

اوزیل در برنامه"ضیفنا" در شبکه الکاس قطر شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان کیست، گفت: من براین باور هستم که ام باپه بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است.

اوزیل درباره مسی و رونالدو گفت: من رونالدو را ترجیح می دهم.

بازیکن سابق رئال مادرید زیدان را الگوی بزرگ دوران فوتبالی اش دانست. او درباره حضور در تیم ملی آلمان هم گفت: من به دوران حضورم در تیم ملی افتخار می کنم. نهایت تلاش خود را به کار گرفتم و قهرمانی در جام جهانی را هم تجربه کردم. این بزرگ ترین جامی است که به دست آورده ام و همیشه یاد و خاطره آن با من است.

او درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: همه بی صبرانه منتظر این رقابت بزرگ هستند. قطر بسیار خوب خود را آماده جام جهانی کرده است. در این کشور زیر ساخت ها و ورزشگاه های زیبایی وجود دارند و اطمینان دارم که میزبانی خوبی خواهد داشت.

اوزیل درباره این سوال که از بین دو ستاره بزرگ عرب یعنی محمد صلاح و ریاض محرز کدام بازیکن را انتخاب می کند، گفت: انتخاب من ریاض محرز است.

او همچنین در پاسخ به این سوال که از بین دو مربی بزرگی که با آنها کار کرده است یعنی مورینیو و آنچلوتی کدام را یک را انتخاب می کند، گفت: مورینیو.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسوت اوزیل باشگاه فنرباغچه لیونل مسی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر

روز جهانی کارگر که در اول ماه مه برگزار می‌شود؛ مراسمی جهانی است که عموما توسط تشکل‌های کارگری و احزاب سیاسی برگزار می‌شود. این مراسم در ایران، نخستین بار در سال ۱۳۰۰ توسط «شورای مرکزی فدراسیون سندیکای کارگری» برگزار شد.    

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم