Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:53:04 GMT

فرزند ستاره سابق بارسا در فهرست چمپیونزلیگ رئال

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۸۸۸۴

فرزند ستاره سابق بارسا در فهرست چمپیونزلیگ رئال

آندری گودیانسن فرزند آرنور گودیانسن ستاره سابق بارسا و چلسی در فهرست چمپیونزلیگی رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امسال در گروه اینتر، شاختار و شریف قرار گرفته و شانس اول صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. اولین بازی کهکشانی ها 11 روز دیگر در سن سیرو و برابر اینتر خواهد بود و به همین منظور کارلو آنچلوتی سرمربی رئال، نام 40 بازیکن را به باشگاه اعلام کرد تا در فهرست لیگ قهرمانان باشگاه قرار گرفته و به یوفا ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست تیم اول رئال نام 25 بازیکن دیده می شود و اخیرا ادوارادو کاماوینگا خرید فرانسوی لحظه اخری رئال نیز به آن اضافه شد.

 

 

 

در فهرست چمپیونزلیگی اما نام تعداد زیادی از بازیکنان آکادمی باشگاه به چشم می خورد تا هر زمان که نیاز باشد، کارلتو از آنها دعوت کند.

در این فهرست به آندری گودیانسن فرزند آرنور گودیانسن بازیکن ایسلندی سابق بارسا و چلسی برخورد می کنیم. گودیانسن بین سال های 2006 تا 2009 برای بارسا بازی می کرد ولی فرزند او عضو آکادمی رئال است و گفته می شود شانس رسیدن به تیم اول را نیز در آینده خواهد داشت. باید دید این اتفاق فصل جاری رخ می دهد یا خیر.

 

 

رئال مادرید گودیانسن بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید گودیانسن بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و رئال مادرید برای بسیاری از ستاره‌های رئال مادرید اولین حضور در ورزشگاه آلیانز آرنا بود.

ورزشگاه بایرن مورد پسند ستاره‌های بزرگ رئال نبوده حداقل وینیسیوس جونیور از این ورزشگاه راضی نبود. رئال روز گذشته آخرین جلسه تمرینی را در این ورزشگاه پشت سر گذاشت.

به گزارش «دفنسا سنترال»، بازیکن برزیلی رئال هنگام بازدید از زمین ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ گفت: "ورزشگاه شبیه یک لاستیک بزرگ است!"

این که معنی صحبت‌های وینیسیوس چه بوده مشخص نیست اما فرض آلمانی‌ها بر این است که او ورزشگاه بایرن را مورد تمسخر قرار داده است.

آلیانز آرنا، استادیوم خانگی بایرن از سال 2005، همیشه مورد نقد یا تمجید بوده است. برخی ظاهر مدرن استادیوم را دوست دارند، درحالی‌که بسیاری از هواداران نیز ممکن است با تمسخر وینی جونیور موافق باشند. در آلمان، آلیانز آرنا اغلب به عنوان "قایق بادی" شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!