Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:51:57 GMT

از مدال آوران المپیک توکیو استان تهران تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۹۰۱۸

از مدال آوران المپیک توکیو استان تهران تجلیل شد

مراسم تجلیل از مدال آوران المپیکی استان تهران امروز (شنبه) با حضور استاندار تهران و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از مدال آوران المپیکی استان تهران امروز (شنبه) با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و نصرالله پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در محل استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سجاد گنج زاده دارنده مدال طلا بازیهای المپیک توکیو در رشته کاراته و علی داوودی مدال نقره بازی‌های المپیک در وزنه برداری از سوی استاندار تهران و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در ادامه این مراسم، محسنی بندپی ضمن تبریک به مدال آوران المپیکی استان تهران، گفت: تلاش قهرمانان و مدال آوری سبب خوشحالی ۸۰ میلیون ایرانی می شود و نشاط، غرور ملی و اهتزاز پرچم کشورمان در کشورهای دیگر شادی زیادی در مردم ایجاد می کند.

وی افزود: المپیک توکیو شرایط سختی برای ورزشکاران داشت، زیرا تمرینات آن‌ها به جهت محدودیت های کرونایی با مشکلاتی همراه بود، با این حال ورزشکاران استان تهران موفق به کسب مدال شدند که جای تقدیر دارد.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید نگاه جامع به همه رشته های ورزشی داشته باشیم تا زمینه تحول و پویایی در ابعاد مختلف فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدال آوران المپیک توکیو مدال آوران المپیک استاندار تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک