Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:45:55 GMT

مهرواره اوج در کردستان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۹۰۲۸

مهرواره اوج در کردستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان روز شنبه در جلسه استانی مهرواره اوج، اظهار کرد: در راستای توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در آستانه ماه محرم الحرام برای احیای سنت حسنه مواسات و همدلی، مهرواره اوج در این استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک‌های مواسات و همدلی به نیازمندان است، افزود: این طرح از ۳۰ مرداد ماه همزمان با روز جهانی مساجد در استان آغاز و تا ۲۳ آبان ماه سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر استمرار کمک‌های مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان، طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.

حجت‌الاسلام حاتمیان گفت: بر اساس طرح مهرواره اوج روحانیون و ماموستاهای مساجد استان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد و با جذب خیرین، معتمدین و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان محلات اقدام خواهند کرد.

وی به اهداف برگزاری این طرح پرداخت و گفت: ایجاد انگیزه مجدد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم در محلات، احیای سنت حسنه مواسات و همدلی با استفاده از ظرفیت مساجد و جلب مشارکت مردم و خیرین برای کمک به نیازمندان از اقداماتی است که در راستای اجرای طرح مهرواره اوج در استان کردستان انجام می‌شود.

کد خبر 5296674

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سنندج تبلیغات اسلامی کردستان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان سیستان و بلوچستان اردبیل آتش سوزی کرمانشاه هفته دولت تالاب انزلی دولت سیزدهم مواسات و همدلی مهرواره اوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان جشنواره وحدت و همدلی اقوام با حضور مهمانانی از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و مسئولین کشوری و استانی، عصر دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در میدان مختومقلی بندرترکمن برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ، اجرای موسیقی و جشنواره غذاهای محلی از جمله برنامه های این جشنواره بود.

حدود یک هزار نفر در این جشنواره حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی