Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: در عملیات شب گذشته ماموران این پلیس یکی از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه فرحزاد را دستگیر و از وی بیش از ۵ کیلو موادافیونی کشف شد. خبرگزاری میزان- عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه دوم این پلیس از طریق گزارشات و شکایات شهروندان تهرانی دریافتند یکی از سوداگران مرگ در شمال پایتخت، ضمن ایجاد پاتوق در محدوده دره فرحزاد مبادرت به توزیع گسترده تریاک بین مصرف کنندگان و معتادان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دوم قرار گرفت و با انجام تحقیقات شبانه روزی مشخص شد متهم از عناصر اصلی توزیع مواد افیونی در محدوده دره فرحزاد است به همین منظور اطلاعات بدست آمده به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهم صادر شد.
این مقام انتظامی در پلیس پایتخت اضافه کرد: در ادامه با رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان، شب گذشته مامورین که از مدت‌ها قبل در حال گشت زنی هدفمند در محدوده مذکور بودند، موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه ضمن توقیف خودرو متهم، وی را دستگیر کنند.   بیشتر بخوانید: بازداشت سوداگر مرگ و کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک
حسنوند با بیان اینکه در بازرسی از متهم بیش از ۵ کیلوگرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: نامبرده ضمن انتقال به مقر پلیس به جرائم ارتکابی معترف و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان از موفقیت کامل اجرای این عملیات خبر داد و اظهار داشت: با انهدام پاتوق فروش و مصرف مواد مخدر در منطقه فرحزاد امیدواریم با همکاری شهروندان و افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در خصوص عوارض زیانبار مصرف مواد مخدر بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر و کمتر شود.   انتهای پیام/
  برچسب ها: پلیس مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی طی درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد