Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر زندی مدیر پروژه موم گیری شرکت نفت ایرانول از افتتاح فاز ۱ پروژه موم گیری در بهمن ماه سال جاری خبر داد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زندی نسبت به پیشنه اجرای این  پروژه بیان کرد: پروژه موم گیری پالایشگاه روغن سازی تهران پس از بررسی انجام شده در سال 1390 در هیات مدیره وقت مصوب و  تا سال 94 از روند اجرایی پروژ صرفاً چهار عدد فیلتر خریداری شده و از گمرک ترخیص شده بود  و متاسفانه با موانع و مشکلات پیش آمده تقریباً در فاز مهندسی راکد باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
زندی در این باره به خبرنگار ما، گفت: همچنین قرارداد پروژه بهبود راندمان واحد موم گیری پالایشگاه تهران با هدف استفاده بهینه از فرآیند پالایش (بهبود راندمان)، تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر، افزایش تولید ، افزایش سوددهی شرکت در سال گذشته  بین شرکت نفت ایرانول و پیمانکار مربوطه به امضا رسید.
وی افزود: با توجه به وقفه های پیش آمده در فاز مهندسی و خرید، متاسفانه روند اجرایی پروژه با تاخیر مواجه شد. با تغییر مدیریت عامل از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ضمن تاکیدات و پیگیری های مکرر ایشان و همت شبانه روزی مهندسان و کارکنان شرکت تا کنون پروژه 18% پیشرفت فیزیکی داشته و  ان-شاءالله فاز اول این پروژه در بهمن سال جاری افتتاح میگردد.
زندی در پایان افزود: در فاز یک پروژه به واسطه افزایش 5 درصدی راندمان کلی واحد، مقدار تولید روغن پایه بدون افزایش خوراک برابر 11 هزار تن در سال افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه موم گیری سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد

حسین اصغری گفت: طی برنامه‌ریزی و مشورت با استان‌ها، پروژه افزایش تولید در مناطق جنوبی کشور از طریق افزایش سطح زیر کشت و عملکرد تولید در واحد سطح و پروژه نگهداری مزارع تولید تابستانه در استان‌های نیمه شمالی کشور برای تولید پاییزه گوجه‌فرنگی در دستور کار این دفتر قرار گرفته است.

به گفته او، انتظار داریم با اجرای این دو پروژه حدود ۳۰۰ هزار تن گوجه‌فرنگی در فصل پاییز با هدف تامین نیاز بازار داخلی و خارجی تولید شود.

اصغری ادامه داد: در پروژه نگهداری مزارع تولید تابستانه گوجه‌فرنگی در استان‌های نیمه شمالی کشور، تلاش می‌کنیم بخشی از تولید به فصل پاییز منتقل شود.

او  افزود: توسعه کشت داربستی گوجه‌فرنگی در استان‌های شمالی کشور مانند قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از آذر ۱۴۰۲ پیگیری می‌شود، از این رو برای توسعه کشت داربستی این محصول حداقل باید در سطح یک هزار هکتار کار کنیم که هم اکنون هم نمونه‌های موفقی از کشت داربستی در استان‌های قزوین و بخشی از استان فارس داریم.

او افزود: علت تاکید بر توسعه کشت داربستی گوجه‌فرنگی این است که با افزایش تولید، قیمت را کنترل کنیم.

اصغری ادامه داد: برای تولید گوجه‌فرنگی در کشت داربستی، از ارقام فضای باز استفاده می‌شود هرچند که ارقام مشترک و دومنظوره فضای باز و گلخانه‌ای هم داریم.

او توسعه کشت گوجه‌فرنگی در فضای باز در مناطق مستعد با هدف افزایش تولید را از دیگر برنامه‌های این دفتر اعلام کرد و گفت: استان‌هایی مانند هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر و خوزستان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی اعلام آمادگی کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • جهش تولید نفت ایران در سال جاری
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳