Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر همراهی با دولت در مبارزه بی‌امان برای بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه مردم از سوی نظام سلطه، از تیم اقتصادی دولت خواست که با برنامه‌ریزی دقیق و علمی، کشور را از گردنه‌های سخت اقتصادی عبور دهد. به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ظهر امروز (شنبه سیزدهم شهریور ماه) با حضور در دفتر کار رئیس قوه قضاییه، با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس قوه قضاییه در این دیدار ضمن تبریک به محسن رضایی به خاطر اعتماد رئیس جمهوری به وی و انتخابش به‌عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت، گفت: وظایف سنگین و خطیری به شما سپرده شده و امید است با همکاری همه اجزای دولت، برنامه ریزی دقیق و علمی بتوانید کشور را از گردنه‌های سخت اقتصادی بر پایه توانمندی‌های داخلی عبور دهید.   بیشتر بخوانید: وزیر رفاه به دیدار رئیس دستگاه قضا رفت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌‎ای اظهار داشت: قوه قضاییه بر همکاری هر چه بیشتر دستگاه قضا و دولت در جهت تأمین امنیت و آسایش مردم، بهبود وضعیت و کاهش مشکلات مردم تأکید دارد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: آماده هستیم در جهت رفع موانع اصلی اقتصاد و رونق سرمایه‌گذاری و تولید در کشور به قدر سهم خود در دستگاه قضایی به دولت کمک کنیم.

ریشه‌کنی بستر‌های فسادزا و همکاری با دستگاه قضا برای برخورد با عناصر فاسد از دیگر محور‌های مورد مورد بحث بود که با استقبال معاون اقتصادی رئیس جمهور مواجه شد و محسن رضایی در همین زمینه گفت: برای برخورداری از یک سیستم اقتصادی سالم باید مسیر‌های فساد را از مبداء کور کرد که خوشبختانه دولت سیزدهم در این زمینه برنامه عملی همراه با اقدام و برنامه مدون دارد.

محسن رضایی با تشریح برنامه‌های خود و تیم اقتصادی دولت مردمی برای ارتقاء همه‌جانبه اقتصادی کشور، به ارائه گزارشی از وضعیت حال حاضر اقتصاد کشور پرداخت.

انتهای پیام/ برچسب ها: رئیس قوه قضاییه محسنی اژه ای

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه محسن رضایی دستگاه قضا محسنی اژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد