Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:50:58 GMT

بهمن کیارستمی تدوینگر «ایران‌زاد» شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۹۱۵۸

بهمن کیارستمی تدوینگر «ایران‌زاد» شد

تدوین فیلم مستند «ایران‌زاد» به کارگردانی مجید عزیزی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر به بهمن کیارستمی واگذار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مدیر رسانه‌ای پروژه، گروه تولید فیلم مستند «ایران‌زاد» به کارگردانی مجید عزیزی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر طی چند روز گذشته با بهمن کیارستمی برای تدوین این پروژه به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند بلند «ایران‌زاد» که پس از یک سال و نیم فیلم‌برداری به ماه‌های پایانی ضبط خود نزدیک شده، این روزها مهمان مردم کردستان است.

«ایران‌زاد» در سفر کردستان، پای صحبت‌های دختری که بعد از شهادت پدرش برای رهایی از مشکلات و غصه‌هایش به طبیعت پناه برده و همچنین کولبری که از مصائب کولبری در سرما و گرمای کوهستان‌های مرزی و تلخی‌های زندگی خود روایت کرده، نشسته است.

در این سفر، سعید فتاحی مربی فوتبال کردستانی نیز از دغدغه‌های ورزشی و اهمیت آن در زندگی خود و جوانان منطقه برای «ایران‌زادی» ها گفت. همچنین دوربین «ایران‌زادی» در کردستان رو در روی سید گبهاالدین که از کودکی در دامان طبیعت بزرگ شده و وابستگی زیادی به طبیعت و این اقلیم دارد، قرار گرفته و از آن طرف پای درددل‌های پسر جوانی که در پی مهاجرت از کشور است و آرزوها و رویاهای خود را آن طرف آب ترسیم کرده، نشسته است.

مستند «ایران‌زاد» که تاکنون در اغلب استان‌های کشور فیلمبرداری شده، تلاشی است برای شنیدن روایت ایرانی‌ها از زندگی، حکایتی از شادی‌ها، غم‌ها و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی ثبت کند و به تصویر کشیدن این روایت‌ها خط اصلی این مستند است.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از مشاور پروژه: حامد شکیبانیا، مدیر تولید: محمدهادی حیدری، سرپرست گروه تحقیق: ایمان معصومی، پژوهشگر: علیرضا زارعی، مدیر فیلم‌برداری: میثم بابایی، مدیر تبلیغات و رسانه‌: فرنوش آبا، مدیر صدابرداری: احمد افشار، برندینگ: استودیو رامکا، طراح گرافیک: سیدعلی میرفتاح، دستیاران کارگردان: فاطمه سادات ابوترابی، فاطمه سادات موسوی، تصویربرداری هوایی: سعید حسن راشدی.

کد خبر 519504

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهمن کیارستمی مستند ایران زاد فیلم سینمای مستند فیلم مستند مستندسازي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ایران زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مجموعه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش و از شبکه‌های مستند و سلامت بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان