Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مجموعه بسیج آمادگی دارد تا هر پایگاه مقاومت و مسجد را به مرکز واکسیناسیون کرونا تبدیل کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون در لانه جاسوسی افزود: بسیج از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مرحله به مرحله و متناسب با نیاز فعالیت‌ها خود را از جمله بیماریابی، مراقبت از بیماران، اقدامات بهداشتی و تأمین بسته‌های معیشتی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به موضوع واکسیناسیون شهروندان و در اختیار گذاشتن امکانات بسیج و سپاه به این اقدام مهم گفت: هم اکنون مجموعه بسیج در بیش از 500 مرکز واکسیناسیون به صورت مستقل و مشارکتی فعالیت دارد.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز هم سازمان بسیج دانشجویی به صورت مستقل مرکزی را برای واکسیناسیون افراد ایجاد کرده و خدمات را به شهروندان ارائه می‌کند.
سردار سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی افزود: با گستردگی ورود واکسن‌های خارجی و بالا رفتن تولید واکسن داخلی، سپاه و بسیج امکانات خود را آماده کرده و آمادگی دارد تا هر مقدار که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کند در این زمینه فعالیت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمادگی بسیج واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عرب علیدوستی، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش موارد ابتلاء به سرخک در این شهرستان گفت: با توجه به نزدیکی استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان و مرزهای جنوبی و شرقی، واکسن سرخک ۶ ماهگی به واکسیناسیون روتین کودکان اضافه شده است.

وی افزود: خانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر دلیل واکسن سرخک را دریافت نکرده‌اند، تزریق آن را به تعویق انداخته‌اند یا حتی از دریافت آن مطمئن نیستند، باید به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از واکسیناسیون فرزندشان اطمینان حاصل کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان با بیان اینکه بیماری سرخک سرایت‌پذیری بالایی دارد و واکسینه نکردن به‌موقع فرزندان، سلامت آنان را به خطر جدی می‌اندازد از شهروندان تقاضا کرده اهمیت واکسیناسیون فرزندان خود را جدی بگیرند و آن را به تعویق نیاندازند.

وی افزود: خانواده‌های رفسنجانی واکسیناسیون فرزندان خود علیه این بیماری را در ۱۲ و ۱۸ ماهگی با واکسن MMR انجام داده و در صورت مواجهه فرد بیمار و مشکوک به سرخک، جهت انجام نمونه‌گیری فوراً به مرکز خدمات جامع سلامت امام علی (ع) مراجعه کنند.

.

کد خبر 6094301

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود