Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، ناخدا یکم عباس حسنی در اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی جام دریا ۲۰۲۱ در سالن اجتماعات همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد بندر انزلی اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۴ گروه و با ۸ فروند شناور نظامی و با حضور حدود ۴۰۰ نیروی نظامی از کشورهای روسیه، آذربایجان و قزاقستان به میزبانی بندرانزلی از دوم شهریورماه سال جاری آغاز و تا ۱۲ شهریورماه امسال به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مسابقات در ۶ مرحله اجرا شد که درنهایت جمهوری اسلامی ایران با کسب ۲۰۴ امتیاز به‌عنوان قهرمان بر سکوی نخست قرار گرفت، افزود: گروه روسیه در جایگاه دوم و تیم‌های آذربایجان و قزاقستان به‌طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

سر داور ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی جام دریا ۲۰۲۱ با بیان اینکه این دور از رقابت‌ها در ۶ آیتم برگزار شد، تصریح کرد: ورزشکاران در بخش‌های مبارزه با آب‌گرفتگی، کنترل صدمات، بقا در دریا و امداد و نجات دریایی، مهار بویه در دریا، تیراندازی سطحی علیه هدف کاذب در دریا، تیراندازی علیه هدف هوایی، تیراندازی به ماکت مین شناور با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان مسابقات گروه ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست با کسب درمجموع ۲۰۴ امتیاز بااقتدار در جایگاه نخست این دوره از مسابقات بایستد و به قهرمانی برسد. در پایان این مراسم و پس از اهدای جوایز تیم‌های منتخب جام قهرمانی ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی جام دریا ۲۰۲۱ به جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

ناوهای موشک‌انداز «جوشن و پیکان» از کشور ایران، ناوهای «مانگیستاو و ساری آرکا» از کشور قزاقستان، ناوهای «مخاچ‌قلعه و آستراخان» و «یدک‌کش 738 SB» از کشور روسیه و ناوهای «G-122 و G-124»، از کشور آذربایجان در این دوره از مسابقات جام دریا حضور داشتند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران روسیه دریا ایران ششمین دوره مسابقات بین المللی جام دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود

غفار امانی معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشورهای گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند که با گذشت زمان تیم‌های دیگر نیز به این مسابقات اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال، اظهار کرد: حدود ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت و نزدیک به ۲۰ خبرنگار طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه ورزشی را پوشش می‌دهند.

این مسوول ادامه داد: همچنین این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و استانی اشراق در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت‌هایی که درخواست تبلیغات دارند می‌توانند به هیأت کشتی استان مراجعه کنند تا بخشی از هزینه‌های این مسابقات توسط اسپانسر جبران شود.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پرشور علاقه‌مندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند