Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر ایزدی در دیدار با امیر سرتیپ دکتر محمد رضا آشتیانی گفت: امیدواریم در دوره جدید وزارت دفاع، همچون گذشته شاهد رشد و پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف آمادگی رزم به ویژه در حوزه سایبری باشیم.

به گزارش برنا، به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) و تعدادی از مسئولین ارشد این قرارگاه با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی دیدار و در خصوص تعاملات فی مابین دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی با تبریک انتخاب امیر سرتیپ دکتر آشتیانی به سمت وزیر دفاع تصریح کرد: امیدواریم در دوره جدید وزارت دفاع همچون گذشته شاهد رشد و پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف آمادگی رزم بویژه سایبری باشیم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با تبیین اهمیت حوزه سایبری و تهدیدات نوین در عرصه جنگ های آینده ، بر لزوم توجه ویژه بخش های مختلف کشور و به خصوص وزارت دفاع به حوزه سایبری تاکید کرد.

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی نیز در این دیدار با مهم دانستن موضوع سایبری و تهدیدات نوین در معادلات نظامی جهان، ابراز امیدواری کرد تا با تکیه بر دانش و فن آوری های پیشرفته در آینده نزدیک به دستاوردهای گرانسنگی در این حوزه ها به خصوص در حوزه سایبری دست یابیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان ساخت:  خوشبختانه با همت و تلاش مدیران متخصص صنعت دفاعی،. وزارت دفاع در این سال‌ها توانسته است اقدامات ارزشمندی را در حوزه های جنگال، پهپادی، پدافندی، الکترونیک، راداری و فضایی انجام دهد.

امیر سرتیپ آشتیانی بالندگی، پیشرفت و حرکت در لبه فناوری‌های نوین را نشانگر عمق دستیابی به دانش و علوم کاربردی و بومی جوانان ایران اسلامی دانست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی وزارت دفاع وزیر دفاع رشد جنگ نیروهای مسلح صنعت ایران اسلامی سایبری خاتم الانبیا سایبری و تهدیدات نوین حوزه سایبری وزارت دفاع امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای بلاروسی خود، ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل‌کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم، مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: انتظار ما از کشور‌های دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

امیر آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تأکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت‌نامه‌های دفاعی و تخصصی تأکید کردند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود، عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی اضافه کرد: با وجود فشار و تحریم کشور‌های غربی علیه این کشور، «مینسک» آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد