Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از درخواست این سازمان برای امکان موقعیت یابی تماس گیرندگان با آتش نشانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی داوری در خصوص نیاز سازمان آتش نشانی تهران به موقعیت یابی تماس گیرندگان با سامانه ۱۲۵ این سازمان اظهار کرد: چندی پیش اورژانس از این امکان برخوردار شد که حین تماس افراد با سامانه ۱۱۵ موقعیت مکانی آنها را به دست آورد تا بتواند زودتر به محل حادثه رفته و اقدامات لازم را انجام دهد؛ آتش نشانی نیز پیگیر برخوردار شدن از چنین امکانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته حالا نیز زمانی که با تلفن‌های ثابت با آتش نشانی تماس گرفته می‌شود، لوکیشن فرد تماس گیرنده برای ما به صورت دقیق نمایش داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: پیگیر برخوردار شدن از موقعیت یابی تماس‌های دریافتی از طریق تلفن همراه نیز هستیم و قول‌هایی هم در این زمینه به ما داده شده است.

داوری افزود: منتظر هستیم که مساعدت‌های لازم از سوی وزارت ارتباطات صورت گیرد. امکان تشخیص موقعیت به شدت در تسریع امدادرسانی در حوادث مؤثر است که در این خصوص درخواست مجدانه داریم و امیدواریم این طرح محقق شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 519516

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران موقعیت یابی از تماس گیرندگان با آتش نشانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق موقعیت یابی تماس آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انباری ۲۰ متری واقع در خبابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انباری کوچک به مساحت حدود ۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک واحد صنفی قرار داشت رخ داده است. داخل این انبار لوازم و قطعات فلزی مربوط به لوستر و ... نگهداری می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله برای اطفاء حریق وارد عمل شده و موفق شدند تا شعله‌های آتش را در عرض چند دقیقه مهار و به طورکامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده بود، اظهارکرد: همچنین با توجه به عرض کم خیابان لاله‌زار ترافیکی نیز در این مسیر ایجاد شده بود که همین موضوع موجب حساسیت کسبه و برخی از شهروندان شده بود، اما خوشبختانه این حریق بسیار جزئی بود و هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. کارشناسان آتش‌نشانی هم علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • ببینید | زیرکی جالب یک زن در تماس با پلیس برای درخواست کمک به صورت نامحسوس!
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت