Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر ابوالفضل درانی نژاد رییس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) اظهار کرد: از نخستین روز‌های طرح شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، بر اساس تصمیم مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این مرکز درمانی به عنوان بیمارستان مرجع پذیرش بیماران کرونا انتخاب شد و تدابیر و زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تا پیش از شیوع کرونا، بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) به عنوان مرکز ریفرال مسمومیت‌ها در جنوب کشور بوده است، ادامه داد: این بیمارستان با هدف خدمت رسانی در خط مقدم مبارزه با کروناویروس به عنوان مرکز مرجع پذیرش و بستری بیماران مبتلا به کووید۱۹ انتخاب شد و از ابتدای شیوع این بیماری، همه بخش‌های این مرکز درمانی مانند تریاژ، اسکرین و اورژانس سطح سه و چهار، CCU، جراحی عمومی، مسمومیت، اورژانس، داخلی زنان، داخلی مردان، icu داخلی، ایزوله فشار منفی در اختیار بیماران مبتلا به کروناویروس قرار گرفت.

رییس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) اضافه کرد: این مرکز درمانی دارای ۱۴۲ تخت فعال است که با شیوع کرونا، به طور کامل به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: در طی ۱۸ ماه گذشته، شیوع کرونا در کشور و استان با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بوده و به ویژه در ماه‌های گذشته که با شیوع گسترده گونه دلتا مواجه بوده ایم، همکاران این مرکز آموزشی درمانی به صورت شبانه روزی و بی وقفه، در خط مقدم مبارزه با این بیماری، در حال خدمت رسانی به بیماران بوده اند.

دکتر درانی نژاد مجموع بیماران پذیرش شده کرونا در بخش‌های مختلف این مرکز آموزشی درمانی از ابتدای امسال تاکنون را ۳۰ هزار و ۱۴۳ بیمار اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۵ هزار و ۶۲۵ بیمار در بخش بستری موقت بیماران کووید (OPAT) خدمات دریافت کردند.

او همچنین از اختصاص ۲۴ تخت ICU بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) به پذیرش بیماران بدحال مبتلا به کروناویروس خبر داد که این روز‌ها به دلیل شیوع گسترده بیماری در استان، همواره ظرفیت آن تکمیل است.

رییس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) گفت: بخش‌های پاراکلینیک بیمارستان مانند آزمایشگاه طبی، رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی و سی تی اسکن نیز در حال ارائه خدمات به بیماران مثبت و دارای علائم کروناویروس هستند، همچنین درمانگاه بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) نیز زیر بار این بیماری رفته است.

دکتر درانی نژاد افزود: در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، خدمات گسترده‌ای به صورت شبانه روزی از سوی مجموعه پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص، پرستاران و دیگر کارکنان درمانی، خدماتی و پشتیبانی به بیماران ارائه می‌شود.

رییس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) همچنین از مردم خواست تا در صورت مشاهده علائم مشکوک ابتلا به کروناویروس به پزشک خانواده و یا مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند و از مراجعه مستقیم به این مرکز درمانی بپرهیزند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان علی اصغر بیماری کرونا مبتلایان به کرونا مرکز درمانی مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: « در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریتهای ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید که درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید».

کد خبر 847528 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا بیماری - بیمارستان

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود