Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:17:18 GMT

آموزش استریم کردن به ساده ترین روش

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۹۹۴۹

آموزش استریم کردن به ساده ترین روش

استریمینگ، فناوری انتقال فایل های صوتی و تصویری در یک جریان مداوم از طریق اتصال اینترنت سیمی یا بی سیم است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام یریال، در واقع استریمینگ به هرگونه محتوای رسانه ای - زنده یا ضبط شده - که از طریق اینترنت به رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه تحویل داده می شود و در همان زمان پخش می شود ، اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادکست ها ، فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و موزیک ویدئوها انواع متداول محتوای استریمینگ هستند.
برای استریمینگ به تجهیزات زیادی نیاز ندارید.شما می توانید با فقط یک دوربین و یک تبلت این کار را به راحتی انجام دهید.

سری دوربین های PTC-۱۴۰ از کمپانی Datavideo همراه با انکدر استریمینگ داخلی هستند. شما  می توانید مستقیماً به انتخاب خود روی  پلتفرم مورد نظرتان مانند فیس بوک یا یوتیوب به صورت زنده محتوایتان را پخش کنید. داشتن رمزگذار داخلی در دوربین به این معنی است که شما فقط با همین دوربین تمام تکنولوژی لازم برای استریم کردن را در اختیار دارید.
از آنجا که دوربین PTC-۱۴۰ یک دوربین چرخشی است ، در نتیجه می توانید چندین زاویه از یک دوربین داشته باشید. با استفاده از یک کنترل کننده فیزیکی مانند RMC-۱۸۰ یا RMC-۳۰۰A یا یک اپلیکیشن کنترل کننده از یک تبلت، می توانید دوربین را حرکت دهید و یا زوم کنید تا ویدئویی چند زاویه ای برای استریمتان ایجاد کنید.

اولین قدم برای شروع کار، اتصال دوربین ptc ۱۴۰ به روتر متصل به اینترنت است. یک کابل اینترنت را از روتر خود به درگاه lan در پشت ptc ۱۴۰ وصل کنید. دوربین خود را روشن کنید و تبلت خود را به همان شبکه متصل کنید.اگر شما قصد استریم روی دو پلتفرم را دارید ، اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنت شما حداقل ۱۵ تا ۲۰ مگابیت بر ثانیه در آپلود است و هیچ ترافیک قابل توجه دیگری در شبکه وجود ندارد. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن PTZ View Assist که به صورت رایگان درGoogle Play  و App Store  در دسترس است، آدرسip  دوربین خود را در شبکه پیدا کنید. حال می توانید تنها با همین اپلیکیشن دوربین خود را کنترل نمایید ، زوم کنید و به راست و چپ بچرخانید .حال بیایید به جلو برویم و در فیس بوک و یوتیوب استریم کنیم.آدرس IP اسکن شده را در browser خود تایپ کنید. در نام کاربری و پسورد admin را تایپ نمایید و سپس  login کنید. شما می توانید در قسمت configuration برنامه تنظیمات استریم از جمله اندازه تصویر ، فریم ریت و پروتکل ها را تنظیم نمایید.
حال وارد facebook شوید تا استریم زنده را شروع کنید. در پایین قسمت create post بر روی Live کلیک نمایید. در قسمت باز شده Server URL را کپی نمایید. آن را در قسمت Host Address  برنامه درج کنید.  سپس stream key در فیسبوک را کپی کرده و در قسمت stream name  اپلیکیشن درج کنید. و در قسمت host port  ۴۴۳ را تایپ کنید.
سپس به Youtube بروید و همین کار را در ستون دوم برنامه تکرار نمایید و تنظیمات را ذخیره کنید. موقعی که آماده بودید دکمه Go Live در فیسبوک را بزنید. به این ترتیب استریم شما شروع می شود.

شما می توانید یک دستگاه صوتی را از طریق ورودی ۳.۵ میلی متری aux در پشت ptc ۱۴۰ متصل کنید که تقریباً هم اندازه جک هدفون است . در نتیجه می توانید یک میکسر صدا یا یک میکروفون یقه ای را به آن متصل نمایید. 

شما همچنین می توانید با اپلیکیشن PTZ View Assist تا ۴ دوربین را به طور همزمان کنترل کنید و همچنین تنظیماتی را برای هر دوربین ذخیره کنید. در حال حاضر فقط دوربین های دارای استریمینگ انکدر داخلی مانند سری ptc ۱۴۰ و ptc ۲۸۰ توسط این اپلیکیشن پشتیبانی می شوند.اگر یک تبلت و یکی از این دوربین ها را دارید می توانید اپلیکیشن را دانلود کرده و همین حالا شروع کنید.

مرحله اول اطمینان از اتصال دوربین به wi-fi است . با استفاده از کابل اینترنت دوربین های خود را به روتر شبکه متصل کرده و بسته به دوربین ، آن را به پورت dvip یا lan وصل کنید. مطمئن شوید تبلت شما به همان شبکه wifi متصل است. مطمئن شوید که روتر شما روشن است سپس دوربین های خود را به برق متصل کنید تا روشن شوند.
اگر همه کارهای شبکه به درستی پیش رفته باشد ،به طور خودکار به هر ۴ دوربین متصل می شوید.حال می توانید به راحتی کنترل white balance , Iris , focus , zoom  و pan را برای هر یک از دوربین ها به دست بگیرید و تنظیماتی را برای آن ها ذخیره نمایید.

شما می توانید دوربین PTC-۱۴۰ و محصولات پیشرفته تر برای استریمینگ را به صورت اورجینال از فروشگاه اینترنتی یریال تهیه نمایید.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوربين مداربسته دوربين شما می توانید برای استریم دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم

حباب قیمت  یا همان حباب بازار زمانی رخ می‌دهد که قیمت یک دارایی به قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی آن برسد. در واقع حباب، چرخه‌ی اقتصادی افزایش سریع قیمت یک دارایی خواهد بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • گرجستان با ایجاد بندر خشک کریدور آسیا - اروپا را به هم متصل می‌کند
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند