Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو ، زهرا نعمتی پس از رسیدن به عنوان چهارمی تیر و کمان بازی های پارالمپیک اظهار داشت: تمام تلاشم این بود خود را ۲ مداله کنم و غلامرصا رحیمی را هم بر سکو ببینم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. من بیش از آنکه برای خودم ناراحت باشم، ناراحت رحیمی هستم. او برای رسیدن به سکوی پارالمپیک تلاش زیادی کرد اما قسمتش مدال نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شایستگی رسیدن به طلای توکیو را داشت. 

دارنده مدال طلا ریکرو انفرادی زنان با اشاره به اشک های خود پس از دیدار رده بندی گفت: تمام اشک و شادی من به خاطر عرق ملی است. من برای برافراشته شدن پرچم کشورم هر تلاشی را انجام می دهم.
نعمتی یادآور شد: تیر وکمان رشته سخت و نیاز به تمرینات زیادی دارد. اینکه بخواهم سه پارالمپیک روی سکو قرار گیرم، نیاز به یک تمرینات سخت دارد. به پارالمپیک پاریس فکر نکرده ام اما اگر در توانم باشد، برای ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. البته باید مادرم نیز اجازه بدهد. 

نعمتی که اکنون پرافتخارترین پارالمپین ایران به شمار می رود، تصریح کرد: برایم باعث افتخار است که در سه پارالمپیک متوالی افتخارآفرینی کردم. امیدوارم بتوانم چهارمین را نیز تجربه کنم. البته خانواده برای من زحمات زیادی کشیده و استرس زیادی دارند. برای ادامه کار شرایط خانواده هم برایم مهم است.
دارنده ۲ مدال طلای بازی های پارالمپیک ریو با اشاره به ریسک های خود در مسابقه گفت: همیشه دوست دارم هیجانی تیر بزنم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر هادیزاده به عنوان مسوول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای علی اصغر هادیزاده

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسوول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و مدنظر قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌های کمیته و انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

همچنین حسن زاده در حکمی دیگر، هادی رضایی را به عنوان مسوول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵ منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

جناب آقای هادی رضایی گرکانی

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵ منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمودهای

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌های کمیته و انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6093974

دیگر خبرها

  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!