Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به کاهش آنتی‌بادی دریافت‌کنندگان واکسن مدرنا ، این شرکت به دنبال مجوز دز تقویت‌کننده است.

به گزارش برنا؛ شرکت مدرنا از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) درخواست کرده است که از سومین دز واکسن کووید ۱۹ این شرکت به عنوان دز تقویت‌کننده استفاده شود.

سازمان غذا و داروی آمریکا، در حال بررسی دزهای تقویت کننده واکسن فایزر/ بیوا‌تک است، اما تا کنون فقط به افرادی که سیستم ایمنی ضعیف دارند اجازه داده است تا دزهای سوم واکسن مدرنا یا فایزر را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آژانس گفته است، گروهی از مشاوران آن برای بحث در مورد برنامه تقویت کننده فایزر در ۱۷ سپتامبر ( ۲۶ شهریور)ملاقات خواهند کرد، اما مشخص نیست که آیا آنها درباره واکسن مدرنا هم به گفت‌و‌گو خواهند پرداخت یا خیر.

شرکت مدرنا در بیانیه‌ای گفته است، داده‌های اولیه را برای استفاده از دز تقویت کننده ۵۰ میکروگرمی واکسن دو دزی خود ارسال کرده است. واکسن اصلی مدرنا حاوی ۱۰۰ میکروگرم در هر دز است.

استفان بنسل، مدیرعامل شرکت آمریکایی مدرنا نیز گفته است، دریافت کنندگان دز ۵۰ میکروگرمی که در واقع به عنوان دز تقویت‌کننده شناخته می‌شود، آنتی‌بادی قوی در برابر نوع دلتا داشتند.

اگرچه این شرکت گفته است، واکسن آن حدود شش ماه پس از دز دوم  همچنان ۹۳ درصد موثر بوده است، اما مشاهده شده که سطح آنتی بادی دردریافت‌کنندگان واکسن به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایالات متحده سیستم ایمنی واکسن کرونا دریافت کنندگان دز تقویت کننده آنتی بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم

 مصدوم و مجروح شدن تعدادی از شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری زنان در عربستان از ویدو های پربازدید شبکه های اجتماعی در این کشور بوده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • برای افزایش هوش این پنج ماده غذایی را مصرف کنید
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!