Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@20:09:27 GMT

خبری عجیب درباره احمد مددی مدیرعامل استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۰۴۳۹

خبری عجیب درباره احمد مددی مدیرعامل استقلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالیکه استقلال باید فردا تهران را به مقصد دبی ترک کند تا خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال آماده کند، اما از احمد مددی مدیرعامل این تیم خبری نیست.

آخرین بار در روزی که استقلالی ها برای تمدید قرارداد دانشگر و همچنین جذب جعفر سلمانی با این افراد وارد مذاکره شده بود، احمد مددی وارد ساختمان باشگاه شد و بدون اینکه صحبتی با رسانه ها داشته باشد، دفتر محل کارش را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن روز به بعد اعلام شد که مدیرعامل آبی ها دچار بیماری شده و در بیمارستان بستری است. مددی که دو تست کرونایش منفی شده بود، حال او رو به وخامت رفت و به همین دلیل او ترجیح داد خودش را در بیمارستان بستری کند.

از زمان غیبت مددی در ساختمان باشگاه استقلال، ۵ روز می گذرد و آبی پوشان باید فردا تهران را به مقصد دبی ترک کنند اما خبری از مدیرعامل این تیم نیست. گفته می شود مددی حتی تماس های تلفن همراهش را نیز پاسخ نمی دهد و این در حالی است که آبی ها غرق مشکلات زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

روز گذشته فرهاد مجیدی در گزارشی که برای هواداران استقلال منتشر کرده بود، از مدیران باشگاه و اسپانسر انتقاد کرد و مدعی شد خواسته های او از جمله جذب بازیکن خارجی و شیمبا اجابت نشده و از وضعیت موجود ناراضی است.

در زمان غیبت احمد مددی، این اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره آبی ها بود که کارهای باشگاه را انجام می داد و حالا باید دید در ادامه چه سرنوشتی در انتظار مددی و صندلی ریاست استقلال خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد مددی احمد مددی استقلال تهران احمد مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد

به گزارش همشهری آنلاین پس از آنکه باشگاه استقلال به صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید آبی پوشان واگذار شد، احمد شهریاری به عنوان نماینده تام الاختیار این هلدینگ ورود بیشتری به امورات باشگاه آبی تهران پیدا کرد و در تازه ترین اقدام ۱۵ درصد از مطالبات معوقه بازیکنان را امروز سه شنبه پرداخت کرد.

این پرداختی قبل از دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر تراکتور صورت گرفت تا آبی پوشان با روحیه ای بالا به تبریز بروند و با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان خود را در صدر جدول رده بندی لیگ بیست و سوم حفظ کنند.

براساس تصمیم مالکان باشگاه استقلال، از این به بعد احمد شهریاری مسوولیت اغلب امور باشگاه از جمله انتصابات، تغییرات و پرداخت های مالی را برعهده خواهد داشت و به عنوان نماینده هلدینگ فعالیت خواهد کرد.

علی خطیر نیز که قرار است تا پایان فصل به عنوان مدیرعامل به کارش ادامه دهد با محدودیت هایی که برایش ایجاد شده است، وظایفی که به او واگذار شده را پیگیری خواهد کرد اما طبیعتاً باید این امور در هماهنگی با احمد شهریاری صورت بگیرد.

به دنبال پرداختی یکسانی که از سوی نماینده هلدینگ به آبی پوشان صورت گرفته است، بازیکنان این تیم نیز رضایت خود از این روش پرداخت را اعلام و ابراز امیدواری کردند بتوانند در دیدار با تراکتور سه امتیاز را کسب کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور تبریز خواهد بود.

کد خبر 848369 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال