Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@06:12:36 GMT

آخرین جزئیات تغییر نرخ بلیت هواپیما

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۰۴۹۳

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در جلسه بعدی شورای عالی هواپیمایی کشوری درباره نرخ هر ساعت صندلی-پرواز تصمیم‌گیری می‌شود. ناطقان: سیاوش امیرمکری  سرپرست سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به جلسه کمیته کارشناسی درباره نرخ هر ساعت صندلی-پرواز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در آن جلسه کارشناسی درباره اعداد و ارقامی که انجمن شرکت‌های هواپیمایی ارائه داد، برای سازمان هواپیمایی کشوری سوالاتی پیش آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نرخ مجدداً توسط کارشناسان هواپیمایی کشوری مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه بعدی شورای عالی هواپیمایی کشوری دوباره مطرح شد.

وی ادامه داد: اختلاف نظر انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص نرخ یک ساعت صندلی-پرواز هنوز برطرف نشده و این مسأله به شورا گزارش شده است. قرار بر این شد که شورای عالی هواپیمایی کشوری در جلسه بعدی این نرخ را نهایی کند.

آخرین جزئیات تغییر نرخ بلیت هواپیما

گفتنی است در نشست پیشین شورای عالی هواپیمایی کشوری درباره افزایش نرخ بلیت هواپیما، مشخص شد که بین سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره نرخ هر ساعت صندلی-پرواز هواپیما در کشور اختلاف نظر وجود دارد که مقرر شد این اختلاف در یک کمیته کارشناسی با حضور نمایندگان دو طرف و کارشناسان مستقل به بحث و بررسی گذاشته شود.

براساس این گزارش، آخرین نشست این شورای عالی در واپسین روزهای وزارت محمد اسلامی برگزار شد که در آن نشست قیمت بلیت هواپیما افزایش نیافت؛ نشست بی نتیجه‌ای که بارها وعده نهایی شدن قیمت بلیت هواپیما برای آن داده شده بود، اما نهایتاً قیمت بلیت هواپیما به دلیل کاهش سفرها در پی شیوع کرونا به ارقام خرداد ماه امسال بازگشت. منبع: خبر انلاین برچسب ها: تغییر نرخ ، بلیت ، هواپیما

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تغییر نرخ بلیت هواپیما شورای عالی هواپیمایی کشوری سازمان هواپیمایی کشوری هواپیمایی کشوری ساعت صندلی پرواز بلیت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد

به گزارش قدس خراسان، پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان تیم تحقیق، مسئول نگارش پیش‌نویس سند ملی زیارت با همکاری دستگاه‌های کشوری است، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت پذیرای نمایندگان  ۱۷ وزارتخانه و سازمان عالی رتبه کشوری مرتبط با امر زیارت بود.

در این رویداد نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های کشوری در ۸ میز: زیارت تمدنی، تسهیل زیارت، شهر زیارتی، زیارت متعالی، اقتصاد زیارت، حکمرانی زیارت و... به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مربوط به زیارت پرداختند.

در انتهای این میزها، محتوای به دست آمده در قالب چهار عنوان مسئله‌ها، چشم انداز، راهبردها و اقدامات اجرایی پیشنهادی به پیش نویس اولیه سند ضمیمه خواهند شد. 

گفتنی است این سند پس از نگارش در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد