Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به توکیو، هادی رضایی پس از قهرمانی والیبال نشسته در پارالمپیک توکیو گفت:  تیم بازی خوبی انجام داد. ما برنامه داشتیم بدون حتی یک ست باخت قهرمان شویم، اما این اتفاق نیفتاد اما از نتیجه راضی هستیم و خوشحالم که به مقام قهرمانی رسیدیم. 

وی ادامه داد: جمع بندی فنی باید بعدا انجام شود اما به هر حال حریفان ما نیز دنبال برد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل ایران جدی‌تر ظاهر می شوند. 

رضایی تصریح کرد: بچه‌ها خیلی خوب کار کردند، ست سوم کمی افت کردیم و نتیجه را واگذار کردیم، اما برگشتیم و جبران کردیم. 

سرمربی تیم والیبال نشسته ایران در پاسخ به اینکه آیا از مجموع عملکرد تیم راضی است، ادامه داد: اگر یک ست را نمی‌باختیم به چیزی که می‌خواستیم و برنامه داشتیم می‌رسیدیم، اما خوشحالم از این مدال و تکرار قهرمانی. 

وی در پایان از زحمات مسئولان و همه بازیکنان در راه آماده سازی تیم و حمایت‌های انجام شده تشکر کرد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی تیم والیبال نشسته ایران هادی رضایی قهرمانی والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کار خطرناک که در بورس نباید انجام داد

ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد.

به گزارش بنکر، اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.

در این بازار موارد افزایش ریسکی وجود دارد که نباید انجام داد که به طور خلاصه در زیر به آن اشاره شده است:

تک سهم شدن تشکیل درصد زیادی از سبد سهام از یک یا دو صنعت خاص تشکیل درصد زیادی از سبد سهام از نمادهای بازار پایه خرید سهم با حجم معاملات پایین خرید سهم با زیان انباشته زیاد خرید سهم در روند نزولی و کف سازی نشده فروش سهم پس از افت زیاد نگهداری سهم به امید کسب سود افزونتر و بدون پشتوانه تحلیلی تعصب در نگهداری سهم طمع در کسب سود بیشتر وارد صف های خرید فروش هیجانی شدن خرید و فروش بدون تحلیل قبلی خرید و فروش بر اساس سیگنال کانال ها و بدون مشاوره و تحلیل شخصی کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۴ کار خطرناک که در بورس نباید انجام داد
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • بلانکو: خیلی خوشحالم، برای تیمم خوشحالم / فیلم
  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت