Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر مسعودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پلمب این شهربازی براساس بازدید و نظارت اعضای ستاد مقابله با کرونا و در راستای مصوبات این ستاد و به دلیل بی توجهی مدیریت آن به وضعیت قرمز میاندوآب و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت در شرایط بحرانی کرونا انجام شده است.

وی با هشدار به عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا، افزود: با توجه به افزایش نگران کننده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان باید مصوبات جلسه ستاد کرونا به دقت اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ اظهار داشت: مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان به علت شیوع بی رویه ویروس بین مردم در شهر و روستاها جنبه الزامی پیدا کرده و مسوولان باید این مصوبات را به صورت عملی به اجرا درآورند.

مسعودی افزود: همچنین برگزاری تجمع ها و آیین ها به ویژه مراسم ترحیم و یا هر گونه دورهمی که باعث افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان شود، باید کنترل شود.

وی حفظ سلامت شهروندان را یکی از اولویت های مهم در شرایط کنونی در میاندوآب دانست و با تاکید بر اطلاع رسانی کامل مصوبات ستاد در سطح شهرستان گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران در راستای جلوگیری از تجمع و شرکت مردم در آن، اطلاع‌رسانی کرده و مردم را به جد از عواقب این تجمعات آگاه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ از مردم خواست شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند و از حضور در مکان های شلوغ، مراسم های عزا به ویژه مکان های مسقف به جد خودداری کرده و سلامتی خود و خانواده را به مخاطره نیندازند.

مسعودی گفت: در این راستا، مردم می‌توانند به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هر گونه تجمعی که باعث افزایش آن گردد را به مسولان ذیربط ، گزارش کنند.

میاندوآب در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و ظرفیت بیمارستان عباسی (بیمارستان کرونایی) این شهرستان تکمیل است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی دادستانی کل کشور میاندوآب پارک شهر محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی دادستانی کل کشور ویروس کرونا آذربایجان غربی دادستانی کل کشور میاندوآب پارک شهر محدودیت های کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان یک واحد رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد به علت تیراندازی در مراسم عروسی پلمب شد.

علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد در این رابطه گفت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است، دستور پلمب آن صادر شد.

وی افزود: تیراندازی در مراسم عروسی برگزار شده در این تالار پذیرایی باعث لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مرکز استان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ادامه داد: با توجه به موارد پیش آمده، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت اما با وجود تذکرات متعدد به مدیر تالار و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه توجهی در این زمینه صورت نگرفت که منجر به پلمب این مجموعه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • سوال معنادار عضو زن شورای شهر به حصارکشی پارک لاله | فیلم
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • زیر آب رفتن بوستان‌های ساحلی دزفول با پر شدن سد دز (فیلم)
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • زیر آب رفتن بوستان‌های ساحلی دزفول با پر شدن سد دز + ویدئو
  • (ویدئو) بوستان‌های ساحلی دزفول زیر آب رفتند