Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس : وظیفه ما پشتیبانی و رفع دغدغه از بخش تولید است

فولاد هرمزگان باعث افتخار منطقه ویژه و ویترین صنعت استان هرمزگان است

مدیر عامل فولاد هرمزگان و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی به بررسی مشکلات موجود در راه توسعه فولاد هرمزگان پرداخته و بر تامین زمین و انرژی مورد نیاز فولاد هرمزگان در طرح های توسعه ای تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این نشست به نگاه ارزشی و انقلابی و همکاری ها و حمایت های  همه جانبه مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اشاره کرد و  نتیجه این همکاری ها را رفع مشکلات و در نهایت انتفاع کشور دانست .

معروفخانی با بیان اینکه نگاه دولت به طرح های توسعه، ویژه می باشد و نهایی شدن طرح های توسعه ای به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد ، به بیان مشکلات پیش رو در توسعه فولاد هرمزگان پرداخت و اظهار امیدواری کرد: این همکاری ها در رفع موانع توسعه فولاد هرمزگان ادامه یابد.

دکتر خلج تهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس نیز فولاد هرمزگان را باعث افتخار منطقه ویژه و ویترین صنعت استان هرمزگان دانست و اظهار داشت : 

.وظیفه ما پشتیبانی و رفع دغدغه از بخش تولید  است. وی با بیان اینکه در بحث انرژی و بازسازی اعتماد و اعتمادآفرینی بایستی تمام تلاش خودمان را انجام دهیم تاکید کرد : در حال حاضر کشور نیاز به کار جهادی دارد و بایستی فعالیت ها را سرعت بخشید.

خلج تهرانی با استقبال از اجرای طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان گفت : ما آمادگی داریم زمین را در اختیار فولاد هرمزگان قرار دهیم .

وی همچنین حمایت خود را از بخش خصوصی در در خصوص تامین انرژی  اعلام کرد

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انرژی خلیج فارس دولت صنعت فولاد منطقه ویژه اقتصادی فولاد هرمزگان طرح های توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در نشست با معاونان و مدیران سازمان انرژی اتمی کشور، اظهار داشت: به کار گیری از انرژی اتمی و هسته‌ای در موضوعات مختلف کشور می‌تواند منشأ اثرات نیک بسیاری شود و در حل مسائل به کمک کشور بیاید.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی نیروگاه اتمی سیریک در شرق هرمزگان افزود: تلاش ما بر این است که توسعه صنعت هسته‌ای در استان را متوازن با توسعه منابع انسانی منطقه پیش ببریم از این رو همزمان با آغاز عملیات اجرایی نیروگاه اتمی سیریک مقدمات تأسیس هنرستان مرتبط با این صنعت نیز در استان فراهم شده است.

دوستی همزمانی توسعه انرژی اتمی در استان و تربیت جوانان متخصص را مصداق پیشرفت پایدار دانست و گفت: پس از شهرهای تهران، اصفهان و مشهد چهارمین مدرسه انرژی اتمی کشور در هرمزگان تأسیس می‌شود و از مهر ماه سال جاری دانش‌آموزان مستعد استان هرمزگان می‌توانند تحصیل خود در این مدرسه آغاز کنند.

وی بیان کرد: در راستای تحقق عدالت آموزشی دانش آموزان مستعد جامعه مددجویی می‌توانند در این هنرستان تخصصی تحصیل رایگان داشته باشند.

استاندار هرمزگان، عنوان‌کرد: با احداث این هنرستان تعداد هنرستان‌های تخصصی استان به ۲۹ عدد خواهد رسید که بر اساس امر رهبری برای مهارت‌محور کردن آموزش‌ها شکل گرفته است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گسترش انرژی اتمی در استان را از مصادیق توسعه زیربنایی و پایدار دانست و تاکید کرد: استفاده از این صنعت می‌تواند بسیاری از چالش‌های استان را در حوزه‌های مرتبط با انرژی به خصوص برق و شیرین‌سازی آب دریا مرتفع کند.


کد خبر 6088020

دیگر خبرها

  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟