Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:26:27 GMT

دلخوری اسطوره های یووه از کریس رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۰۸۲۱

دلخوری اسطوره های یووه از کریس رونالدو

دو اسطوره باشگاه یوونتوس از نحوه جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم دلخور هستند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در آخرین روزهای نقل و انتقالاتی خواهان ترک یوونتوس شد و بعد از شایعات زیادی که در رابطه با این فوق ستاره پرتغالی به گوش رسید نهایتا او تصمیم گرفت راهی منچستریونایتد شود تا بعد از سال ها دوباره به تیم سابق و البته محبوب خود بازگشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما جدایی رونالدو از یوونتوس در آخرین روزهای بازار تابستانی باعث شد که این تیم در یافتن جایگزین برای او با مشکل روبرو شود. اگرچه بیانکونری نهایتاً مویزه کین را به خدمت گرفت اما این موضوع نیز باعث نشده که اسطوره های یووه به انتقاد از کریستیانو رونالدو نپردازند.

 

 

 

 

الساندرو تاچیناردی، ستاره سابق یوونتوس، درباره جدایی رونالدو گفت: "رونالدو باید به گونه‌ای دیگر می‌رفت نه اینکه این کار را با جت شخصی خود انجام دهد؛ آن هم موقعی که آلگری پیش از دیدار برابر ناپولی در حال کار کردن با تیم بود. من انتظار داشتم که یک کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی برگزار شود و فکر می کنم که هواداران یوونتوس سزاوار رفتار متفاوتی بودند.

 

دیگر افسانه هایی مانند الساندرو دل پیرو، فرانچسکو توتی، پائولو مالدینی و یا خاویر زانتی وجود ندارند اما دیدن این حرکت از رونالدو نیز خوب نبود. او یوونتوس را در شرایط سختی قرار داد و درست چند روز قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی جدا شد. پیدا کردن جایگزین برای یک ماشین گلزنی مثل او غیر ممکن است."

 

سرجیو بریو، دیگر اسطوره باشگاه یوونتوس، نیز در این باره گفت: " یوونتوس شایسته احترام بیشتری بود و من انتظار نداشتم که رونالدو اینگونه باشگاه را زیر پا بگذارد. من همیشه درباره باشگاهی که در آن بازی کرده‌ام صحبت می‌کنم زیرا آنها با من قرارداد بستند و کاملا به من اعتقاد داشتند. کریستیانو یک حرفه‌ای بزرگ است و خداحافظی او باید متفاوت‌تر از این می‌بود.

 

 

 

 

شاید رونالدو و یوونتوس به شکل خوبی از یکدیگر جدا نشدند اما فکر می‌کنم که این جدایی به نفع هر دو آن ها بود. اگر بازیکن مجبور به ماندن شود قطعاً به باشگاه و دیگر بازیکنان آسیب خواهد رساند."

منچستر یونایتد یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد یوونتوس کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)

گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!